Add Your Heading Text Here

Search
Close this search box.

Προκήρυξη θέσης εργασίας στο Φιλοξενείο Οικογενειών Αιτούντων Άσυλο στη Θεσσαλονίκη

ESPA 2022

ΑΡΣΙΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΩΝ

ΛΕΟΝΤΟΣ ΣΟΦΟΥ 26

Αρ. Πρωτ: Θ 13692

Ημερομηνία: 08/07/2022

Προκήρυξη θέσης εργασίας στο Φιλοξενείο Οικογενειών Αιτούντων Άσυλο στη Θεσσαλονίκη

Το Φιλοξενείο Οικογενειών Αιτούντων Άσυλο στη Θεσσαλονίκη προκηρύσσει 1 θέση διοικητικού υπαλλήλου/οικονομικού διαχειριστή μερικής απασχόλησης.

Το Φιλοξενείο Οικογενειών Αιτούντων Άσυλο αποτελεί δομή φιλοξενίας για ευάλωτες οικογένειες και μόνες ενήλικες γυναίκες σε κύηση/λοχεία, που έχουν υποβάλλει αίτημα διεθνούς προστασίας στην Ελλάδα.  Λειτουργεί με τη συνεργασία του Δήμου Θεσσαλονίκης (συντονιστής φορέας) και της ΑΡΣΙΣ (εταίρος φορέας) στο πλαίσιο  του προγράμματος «ΕΣΤΙΑ 2022 – Στεγαστικό πρόγραμμα για αιτούντες διεθνή προστασία».

Διαβάστε περισσότερα: Προκήρυξη θέσης εργασίας στο Φιλοξενείο Οικογενειών Αιτούντων Άσυλο στη Θεσσαλονίκη

Η διάρκεια πρόσληψης θα είναι αρχικά από 16/08/2022 έως 30/10/2022 με προοπτική ανανέωσης.

Απαραίτητα προσόντα:

  • Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ (Δημόσιας Διοίκησης, Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων, Κοινωνικής Διοίκησης, Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών-Τοπικής Αυτοδιοίκησης, Λογιστικής, Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής, Οικονομικών Επιστημών, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών, Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σχέσεων).
  • Προηγούμενη συναφής επαγγελματική εμπειρία.
  • Εμπειρία στην οικονομική διαχείριση προγραμμάτων.
  • Πολύ καλή γνώση αγγλικών.
  • Άριστη γνώση Η/Υ (πιστοποιημένη).

Επιθυμητά προσόντα:

  • Εθελοντική εργασία με ευπαθείς κοινωνικές ομάδες.
  • Εμπειρία στην προσέλκυση χορηγιών και αναζήτηση πόρων.
  • Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου.

Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν κατά τη συνέντευξη:

  • Εμπειρία στην επικοινωνία και διαμεσολάβηση με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
  • Δεξιότητες συνεργασίας στο πλαίσιο λειτουργίας της ομάδας.
  • Ικανότητα να εργάζεται σε συνθήκες πίεσης και δεξιότητες ανάληψης πρωτοβουλιών, οργάνωσης και εποπτείας.
  • Δυνατότητα ευελιξίας και προσαρμογής στις απαιτήσεις εργασίας.

Περιγραφή θέσης:

  • Διαχείριση/Διεξαγωγή κάθε ενέργειας που ανάγεται στη διοικητική, γραμματειακή και διαχειριστική υποστήριξη της δομής.
  • Έχει την ευθύνη των παραγγελιών και των προμηθειών της δομής σε συνεργασία με το τμήμα Προμηθειών, την παραλαβή των προμηθειών και παραστατικών, την αρχειοθέτηση.
  • Αναλαμβάνει την απογραφή των ειδών και προμηθειών.
  • Αναπαραγωγή εγγράφων και διακίνηση της αλληλογραφίας.
  • Καταγραφή των αναγκών της δομής σε συνεργασία με το συντονιστή της δομής και τον οικονομικό διαχειριστή του συντονιστή φορέα του προγράμματος.
  • Έχει την ευθύνη για την οικονομική διαχείριση  του προϋπολογισμού της δομής (πάγιες δαπάνες, μισθοδοσία προσωπικού).
  • Έχει την ευθύνη για την ικανοποίηση των υποχρεώσεων της δομής προς τους φορείς χρηματοδότησης με την έγκαιρη κατάθεση όλων των απαιτούμενων εγγράφων.
  • Συνοδεύει εφόσον κριθεί αναγκαίο τους φιλοξενούμενους εκτός της δομής.
  • Σύνταξη αναφορών και συλλογή στατιστικών δεδομένων.
  • Συμμετέχει στις ομάδες προσωπικού.

Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 35 (7 ώρες/πενθήμερη βάση)

Οι ενδιαφερόμενες/οι καλούνται να αποστείλουν μέσω email στο hr.thessaloniki@arsis.gr έως τις 15/07/2022 στις 24:00 τα κάτωθι με τίτλο «Προκήρυξη για την θέση Διοικητικού Υπαλλήλου/Οικονομικού Διαχειριστή – Φιλοξενείο Οικογενειών Αιτούντων Άσυλο, Θεσσαλονίκη».

  1. Βιογραφικό Σημείωμα.
  2. Επιστολή Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη συγκεκριμένη θέση (Βιογραφικά που θα αποσταλούν χωρίς επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος, δεν θα θεωρηθούν έγκυρα και δεν θα συμπεριληφθούν στην διαδικασία αξιολόγησης).

Αν κληθούν σε συνέντευξη, οι υποψήφιοι/ιες θα πρέπει να προσκομίσουν προς επίδειξη τα κάτωθι:

  1. Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
  2. Φωτοαντίγραφο του/των τίτλων σπουδών.
  3. Φωτοαντίγραφο πτυχίου ξένης γλώσσας.
  4. Φωτοαντίγραφο πιστοποίησης Η/Υ.
  5. Φωτοαντίγραφο της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος (εφόσον απαιτείται).
  6. Αποδεικτικά έγγραφα προηγούμενης σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας.

Υποψήφιοι/ες που θα κληθούν και θα προσέλθουν στη συνέντευξη, χωρίς τα παραπάνω έγγραφα, δεν θα συμπεριληφθούν στην τελική διαδικασία αξιολόγησης.

Η ΑΡΣΙΣ εξετάζει κάθε αίτηση με βάση τα προσόντα που ζητούνται για κάθε θέση, τα οποία αποτελούν και τα κριτήρια αξιολόγησης του δυνητικού προσωπικού, και με βάση την αρχή των ίσων ευκαιριών. Κατά την εξέταση των βιογραφικών θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Τα βιογραφικά θα αξιολογηθούν έως τις 18/07/2022 και οι υποψήφιοι/ες που θα περάσουν στη δεύτερη φάση αξιολόγησης (συνεντεύξεις), θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά την ίδια ημέρα.

Οι συνεντεύξεις θα λάβουν χώρα στις 19/07/2022 και 20/07/2022.

Κατά τη συνέντευξη μπορεί να σας ζητηθούν πρόσθετα στοιχεία επιβεβαίωσης των προσόντων σας, τα οποία θα πρέπει να προσκομίσετε.

Κατά την πρόσληψη θα ζητηθούν από την ΑΡΣΙΣ τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από την νομοθεσία για την εγγραφή των εργαζομένων στο Μητρώο Μελών ΜΚΟ.

*Τα βιογραφικά  και τα προσωπικά σας δεδομένα δε διαβιβάζονται σε τρίτους και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να διερευνηθεί η προοπτική της μελλοντικής επαγγελματικής συνεργασίας μας. Κάθε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις επιταγές του Νόμου 2472 /97 περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και κάθε υποψήφιος διατηρεί δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης, όπως ο ως άνω νόμος ορίζει.  

Μπορείτε να δείτε την προκήρυξη εδώ.

el