




Η δράση αφορούσε τόσο τα ασυνόδευτα όσο και τα συνοδευόμενα παιδιά. Στο πρώτο μέρος της δράσης, τα παιδιά γνώρισαν θεωρητικά την έννοια των πρώτων βοηθειών και τα κύρια βήματα που οφείλουν να ακολουθήσουν, όπως την αρχική εκτίμηση της κατάστασης αλλά και αντίδρασης του ασθενούς, καλώντας άμεσα βοήθεια.
Έπειτα σε ζευγάρια, έμαθαν πώς να παίρνουν τον σφυγμό στο ανθρώπινο σώμα και πως να τοποθετούν τον συνάνθρωπό τους στην πλάγια θέση ασφαλείας. Στο δεύτερο μέρος, είχαν την ευκαιρία να μιμηθούν την Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση (ΚΑΡΠΑ) σε ένα τεχνητό πρόπλασμα.
Τα παιδιά παρακολούθησαν με ενδιαφέρον και προσοχή καθ’ όλη τη διάρκεια της δραστηριότητας και αντιμετώπισαν με περιέργεια το αίσθημα της ευθύνης που ένιωσαν ότι φέρουν απέναντι στους άλλους σε τέτοιες επείγουσες περιπτώσεις.
To πρόγραμμα «Όλα τα Παιδιά στην Εκπαίδευση» υλοποιείται από την ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων με τη στήριξη της UNICEF Greece και τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ. Το πρόγραμμα αφορά τη διευκόλυνση της ένταξης παιδιών προσφύγων στην Τυπική εκπαίδευση μέσω της παροχής υπηρεσιών Μη Τυπικής Εκπαίδευσης και άλλων συμπληρωματικών δραστηριοτήτων, στα Κέντρα Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κω (KEDU), Σάμο («ΑΛΚΗ ΖΕΗ»), στο ΚΥΤ Φυλακίου στον Έβρο, καθώς και στις Κινητές Μονάδες σε Λέρο και Κρήτη.