Add Your Heading Text Here

Πρόσκληση Υποβολής Προσφοράς με ΑΡ.ΠΡΩΤ: ΑΜ7741/17-09-2024 για την απευθείας ανάθεση παροχής υδραυλικών υπηρεσιών για τις ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α. (Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων) της ΑΡΣΙΣ στην Περαία

ΤΑΜΕΥ-logo-1280X720
ΤΑΜΕΥ logo 1280X720

Καταχωριστέο στο ΚΗΜΔΗΣ

Προς:  Κουλούρης Νικόλαος,

Παναγιώτη Καραγιαννοπούλου 3,

Νέο Ρύσιο 57001, ΑΦΜ 116710310,

ΤΗΛ 2392026362

Πρόσκληση Υποβολής Προσφοράς με ΑΡ.ΠΡΩΤ: ΑΜ7741/17-09-2024

Για την απευθείας ανάθεση παροχής υδραυλικών υπηρεσιών για τις ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α. (Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων) στην Περαία, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 350,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ και 434,00 ευρώ με Φ.Π.Α.

CPV: 45330000-9 Υδραυλικές εργασίες, 44411000-4 Είδη εγκαταστάσεων υγιεινής, 45453100-8 Εργασίες αποκατάστασης

Η ΑΡΣΙΣ Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων (με έδρα την Αθήνα, οδός Μαυρομματαίων αρ. 43) και Υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, (Λέοντος Σοφού 26) στα πλαίσια  της Επιχορήγησης Ν.Π. ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων για τη λειτουργία του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (Κ.Φ.Α.Α.) στην Περαία (κωδικός MIS 6016374), στο πλαίσιο του προγράμματος «Πρόγραμμα Ελλάδας – Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης»

ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

την προαναφερόμενη εταιρεία να υποβάλει έγγραφη προσφορά για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών συντήρησης καυστήρων για τις ανάγκες της λειτουργίας του Κ.Φ.Α.Α. στην Περαία, προϋπολογιζόμενης δαπάνης 350,00 ευρώ χωρίς ΦΠΑ και 434,00 ευρώ με Φ.Π.Α.

Το προϋπολογιζόμενο φυσικό και οικονομικό αντικείμενο της ζητούμενης προμήθειας απεικονίζεται στον παρακάτω πίνακα

ΤΜΗΜΑΕΙΔΟΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑΣ & ΥΠΗΡΕΣΙΑΣΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΑΝΕΥ ΦΠΑ
Κ.Φ.Α.Α. ΠεραίαΠρομήθεια πλακιδίων, κόλλες, αρμούς, σχαράκι.350,00 €
Υδραυλικές εργασίες και τοποθέτηση πλακιδίων σε μπάνιο δεύτερου ορόφου 2,00mx1,20m
ΦΠΑ84,00 €
ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟ ΠΟΣΟ ΜΕ ΦΠΑ434,00

Η παροχή υπηρεσίας θα γίνει με τους Ειδικούς όρους, που ακολουθούν.

  1. Ο ενδιαφερόμενος οικονομικός φορέας μπορεί να καταθέσει την προσφορά του προσφέροντας για το σύνολο της ζητούμενης υπηρεσίας ανά τμήμα.
  2. Προσφορά που υποβάλλεται για μέρος της υπηρεσίας του κάθε τμήματος απορρίπτεται ως απαράδεκτη.
  3. Σύμφωνα με το άρθρο 120, παρ. 3 του Ν. 4412/2016, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει δεν θα ληφθούν υπόψη προσφορές οικονομικών φορέων που δεν προσκλήθηκαν να υποβάλλουν προσφορά́.
  4. Η παροχή της υπηρεσίας θα πραγματοποιηθεί άπαξ εντός 5 ημερών, κατόπιν τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής επικοινωνίας του Κ.Φ.Α.Α. της ΑΡΣΙΣ με τον ανάδοχο, μετά την ανάθεση της προμήθειας.
  5. Η παροχή της υπηρεσίας θα πραγματοποιηθεί με έξοδα και μέσα του αναδόχου στο ΚΦΑΑ κατόπιν επιτόπιου ελέγχου στη διεύθυνση: Πλάτωνος 4-6, 57019 Περαία, Θερμαϊκού, Θεσσαλονίκης, 2392026362.
  6. Η ανάθεση θα γίνει στον οικονομικό φορέα με την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάσει προσφερόμενης τιμής άνευ ΦΠΑ ανά Τμήμα.
  7. Η προσφορά ισχύει και δεσμεύει τον ανάδοχο από την κατακύρωση έως τις 31/10/2024.
  8. Η ανάθεση τίθεται σε ισχύ από την ημέρα κατακύρωσης της μέχρι και την 31/10/2024.
  9. Θα πραγματοποιηθεί αποψίλωση των παλιών πλακιδίων και επανατοποθέτηση των καινούργιων αφού πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες μονώσεις και επισκευές στο μπάνιο. Τετραγωνικά χώρου 2,00mx1,20m.
  10. Η ΑΡΣΙΣ διατηρεί το δικαίωμα να αυξομειώσει την παρεχόμενη υπηρεσία στα πλαίσια του προϋπολογισμού ή να διακόψει οποτεδήποτε και μονομερώς την υπηρεσία, ανάλογα με τις ανάγκες της. Στην περίπτωση αυτή Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ δεν έχει δικαίωμα να απαιτήσει την εκτέλεση της υπηρεσίας μέχρι την κάλυψη του συνολικού προϋπολογισμού της.
  11. Ο προμηθευτής λαμβάνει γνώση των Ειδικών Όρων της υπηρεσίας και δεσμεύεται ότι θα συµµορφώνεται πλήρως με αυτούς, όπως αυτοί περιγράφονται λεπτομερώς στην παρούσα πρόσκληση. Μη τήρηση αυτών των όρων και των τεχνικών προδιαγραφών συνεπάγεται την απόρριψη της παραλαβής.
  1. Η ανάθεση μπορεί να τροποποιηθεί κατόπιν αιτήματος της ΑΡΣΙΣ και με τη σύμφωνη γνώμη του αναδόχου, κατά τα προβλεπόμενα στο ν. 4412/2016 περί προμηθειών του Δημοσίου.
  2. Η εκχώρηση των υποχρεώσεων και των δικαιωμάτων του σε τρίτους ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
  3. Οι παραπάνω όροι θεωρούνται δεσμευτικοί, με ποινή απόρριψης της προσφοράς σε περίπτωση μη συμμόρφωσης σε κάποιον από αυτούς.
  4. Η ανάθεση και η εκτέλεση της σύμβασης διέπεται από την κείμενη νομοθεσία και τις κατ΄ εξουσιοδότηση αυτής εκδοθείσες κανονιστικές πράξεις, όπως ισχύουν και ιδίως του ν. 4412/2016 (Α’ 147) «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)».

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

  1. Ο ανάδοχος οφείλει να τηρεί όλα τα μέτρα ασφαλείας και τους κανόνες υγιεινής των κατασκευών, που προβλέπονται από την ισχύουσα Εθνική νομοθεσία και τους εκάστοτε ισχύοντες Κανονισμούς (ΕΛΟΤ, Πυροσβεστικός Κανονισμός, Τ.Ο.Τ.Ε.Ε. κλπ.).
  2. Όλα τα υλικά που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για την υλοποίηση των εργασιών, καθώς και τα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα για τα οποία υφίσταται σχετική υποχρέωση από την κείμενη νομοθεσία, πρέπει να συνοδεύονται από τα ανάλογα πιστοποιητικά και να φέρουν σήμανση CE. Επιπλέον, πρέπει να τηρούν τις απαιτούμενες, ανάλογα με τη φύση του υλικού, προδιαγραφές της Εθνικής νομοθεσίας περί αντοχής σε ενδεχόμενη πυρκαγιά.
  3. Για την προμήθεια και μεταφορά των απαραίτητων υλικών και συστημάτων θα εκδίδονται κατάλληλα παραστατικά δαπάνης, όπως προβλέπεται από τον Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων (Κ.Β.Σ.).
  4. Όλοι οι συμμετέχοντες στις εργασίες, ανεξαρτήτως ειδικότητας (τεχνίτης, βοηθός τεχνίτη, εργάτης) ή εξειδίκευσης (οικοδόμος, ελαιοχρωματιστής, κλπ.) οφείλουν να είναι ασφαλισμένοι στον αρμόδιο ασφαλιστικό φορέα. O Ανάδοχος είναι ο μόνος υπεύθυνος για την επιλογή των εργατών και των συνεργείων που θα χρησιμοποιήσει κατά την εκτέλεση των εργασιών επίσης είναι υπεύθυνος για την γραφειοκρατική τακτοποίηση και την καταβολή των σχετικών εργοδοτικών, εργατικών, ασφαλιστικών εισφορών του προσωπικού, των προστιθέμενων του και των συνεργαζόμενων με αυτόν συνεργείων προς τον ΕΦΚΑ και προς κάθε ασφαλιστικό οργανισμό, ενώ θα αναλάβει τη διευθέτηση όλων των ζητημάτων που θα ανακύψουν από και εξαιτίας της σχετικής τους απασχόλησης, εφόσον απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία.
  5. Ο ανάδοχος φέρει ευθύνη για την ποιότητα και την καλή λειτουργία των αναληφθέντων εργασιών. Τυχόν αστοχίες, σφάλματα, ή βλάβες στους υπό διαμόρφωση χώρους κατά τη φάση των εργασιών, που οφείλονται σε κακοτεχνίες ή εσφαλμένη τοποθέτηση, θα επιδιορθωθούν άμεσα, δίχως την καταβολή επιπλέον χρηματικού τιμήματος. Επιπρόσθετα, το κόστος που θα προκύψει για την αποκατάσταση ενδεχόμενων φθορών ή ζημιών στο κτίριο και τις εγκαταστάσεις αυτού (ύδρευσης, αποχέτευσης, θέρμανσης, ηλεκτρικού κλπ.), που αποδεδειγμένα οφείλονται σε εσφαλμένη κατασκευή ή κακοτεχνίες κατά την υλοποίηση των οικοδομικών εργασιών, επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον ανάδοχο.
  6. Ο ανάδοχος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος, ποινικώς και αστικώς, για οιοδήποτε ατύχημα ήθελε προκληθεί εκ παραβάσεως των ισχυουσών διατάξεων και της κείμενης νομοθεσίας και είναι μοναδικός υπεύθυνος και υπόχρεος για την αποζημίωση οποιουδήποτε, για κάθε φύσεως και είδους ζημιές, που τυχόν υποστεί από πράξεις ή παραλείψεις του ιδίου ή των προσώπων που θα χρησιμοποιήσει για την εκτέλεση των εργασιών.
  7. Στις περιπτώσεις αυτές, αν υποχρεωθεί η Αναθέτουσα να καταβάλει οποιαδήποτε αποζημίωση, ο ανάδοχος υποχρεούται να καταβάλει σ’ αυτήν το αντίστοιχο ποσό, συμπεριλαμβανομένων τυχόν τόκων και εξόδων. Η Αναθέτουσα δε φέρει καμία αστική ή άλλη ευθύνη έναντι του προσωπικού που θα απασχοληθεί για την εκτέλεση των εργασιών.
  8. Ο ανάδοχος εγγυάται τη σταθερότητα και τη σωστή λειτουργία των επισκευών. Συνεπώς, οφείλει να επισκευάζει ενδεχόμενες βλάβες ή να αντικαθιστά φθαρμένα υλικά, δίχως την καταβολή επιπλέον χρηματικού τιμήματος και υπό την προϋπόθεση ότι οι βλάβες ή οι φθορές οφείλονται σε κακοτεχνίες ή λάθη που συνέβησαν κατά την υλοποίηση των εργασιών. Σε περίπτωση που οι βλάβες οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες όπως είναι, ο σεισμός, η πυρκαγιά, η ηλικία του κτιρίου,  δε φέρει καμία ευθύνη. Σε περίπτωση άρνησης ή δυστροπίας, η Αναθέτουσα διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής σε αρμόδιο τεχνικό φορέα ή σε αρμόδιο δικαστήριο, για τον ορισμό πραγματογνωμόνων και την επίλυση του ζητήματος.
  • Οι εργαζόμενοι πρέπει να φορούν τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία κράνη και να διαθέτουν την κατάλληλη ένδυση και υπόδηση προς αποφυγή ολισθήσεων και ηλεκτροπληξιών. Σε ορισμένες εργασίες, εφόσον κριθεί ζωτικής σημασίας, να διατίθενται ζώνες ασφαλείας και να προσδένονται οι εργαζόμενοι.
  • Κατά τη διάρκεια των εργασιών, ο Ανάδοχος οφείλει να χρησιμοποιεί δικά του μέσα και εργαλεία. Θα του παρέχεται ωστόσο, πρόσβαση σε δίκτυα κοινής ωφέλειας (νερό, ηλεκτρικό).
  • Όλα τα εργαλεία που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν κατά τη φάση της κατασκευής, ιδιαίτερα όσα θα συνδέονται με το ηλεκτρικό δίκτυο, θα πρέπει να ελέγχονται πριν από κάθε χρήση για τυχόν φθορές των στοιχείων τους ή/και του φορέα ηλεκτρικού ρεύματος (καλώδια).
  • Κατά τη διάρκεια των εργασιών θα απαγορεύεται αυστηρά η είσοδος στους μη έχοντες σχέση με το έργο. Σε περίπτωση επιθεώρησης από το προσωπικό της Δομής ή/και κατά τη διάρκεια πιθανών ελέγχων από μέλη ή υπαλλήλους δημόσιων φορέων, ο ανάδοχος οφείλει να ενημερώσει για τους πιθανούς κινδύνους και να προβεί σε όλες τις κατάλληλες ενέργειες σχετικά με την ασφάλεια των επισκεπτών. Στην ακραία περίπτωση μη συμμόρφωσής τους, ο ανάδοχος διατηρεί το νόμιμο δικαίωμα παύσης των εργασιών μέχρι αποκαταστάσεως των μέτρων ασφαλείας.
  • Απαγορεύεται αυστηρά η καθ’ οιονδήποτε τρόπο επέμβαση ή διάτρηση ή διάνοιξη οπών ή καθαίρεση φερόντων δομικών στοιχείων οπλισμένου σκυροδέματος (υποστυλώματα, δοκοί, τοιχώματα, πλάκες) του κτιρίου. Εφόσον κάτι τέτοιο καταστεί αναγκαίο και αναπόφευκτο, ο ανάδοχος οφείλει να ενημερώσει την Αναθέτουσα και κατόπιν συνεννόησης να αναζητήσουν τη συνδρομή μηχανικού κατάλληλης ειδικότητας και να ακολουθήσουν τις οδηγίες που εκείνος θα παράσχει.
  • Ο ανάδοχος των εργασιών είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την απομάκρυνση των προϊόντων καθαίρεσης, των παραπροϊόντων των οικοδομικών εργασιών και γενικά όλων των υπολειμμάτων των υλικών και των περιεκτών/συσκευασιών τους. Η απομάκρυνσή τους θα πραγματοποιείται σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία. Ο χώρος εργασίας θα καθαρίζεται και θα ελέγχεται καθημερινά μετά την παύση των εργασιών. Όλα τα απόβλητα θα αποθηκεύονται σε ειδικούς κάδους αποκομιδής οικοδομικών απορριμμάτων, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στον περιβάλλοντα ακάλυπτο χώρο του κτιρίου και θα εκκενώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Ο Ανάδοχος έχει την υποχρέωση, πριν υποβάλλει την τιμή της προσφοράς του, να επιμετρήσει λεπτομερώς τις επιφάνειες, να εκτιμήσει τη φύση και την έκταση των εργασιών  και να λάβει υπόψη του την υφιστάμενη κατάσταση, την ποιότητα και την έκταση της φθοράς των επιφανειών,  έτσι ώστε να μην εγείρει καμία επιπλέον απαίτηση μετά την εγκατάστασή του και έναρξη των εργασιών
  • Οι τιμές της οικονομικής προσφοράς θα είναι κατ’ αποκοπή για το σύνολο των αντίστοιχων εργασιών, πλήρως και άρτια αποπερατωμένων,. Καμία επιπλέον αξίωση δεν μπορεί να απαιτηθεί από τον Ανάδοχο σε περίπτωση αστοχίας ή λανθασμένων εκτιμήσεων του όσον αφορά την αποπεράτωση των συγκεκριμένων εργασιών σύμφωνα με την περιγραφή των εργασιών που ακολουθούν. Ο ανάδοχος με την κατάθεση της προσφοράς δεσμεύεται αυτομάτως στην αποπεράτωση των εργασιών σύμφωνα με την τιμή κατ’ αποκοπή που έχει καταθέσει στην οικονομική του προσφορά για όλες τις εργασίες που περιγράφονται στο παρόν.
  • Θα πρέπει να υπάρχει πλήρης αντιστοιχία των ποσοτήτων των υλικών με τις αντίστοιχες εργασίες που θα πραγματοποιηθούν. Σε περίπτωση χρησιμοποίησης διαφορετικών υλικών από αυτά που προτείνονται θα προσκομίζονται πιστοποιητικά για τα νέα υλικά τα οποία θα υπόκεινται στην έγκριση της επιβλέπουσας αρχής.

Δικαιολογητικά Συμμετοχής:

Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016:

1) Βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας, για συμμετοχή (Α.Φ.Μ. 090193521).

2) Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας για ασφαλιστικές εισφορές του προσωπικού, για συμμετοχή.

3) Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας μη μισθωτών ΕΦΚΑ, για συμμετοχή (αφορά ατομικές επιχειρήσεις).

4) Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου, ή σε περίπτωση νομικού προσώπου την υποβολή αυτής εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου, στην οποία θα δηλώνεται ότι ΔΕΝ υπάρχει εις βάρος του αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση για έναν από τους ακόλουθους λόγους: συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, ενεργητική δωροδοκία κατά το ελληνικό δίκαιο και το δίκαιο του οικονομικού φορέα, απάτη εις βάρος των  οικονομικών συμφερόντων της Ένωσης, τρομοκρατικά εγκλήματα ή εγκλήματα συνδεόμενα με τρομοκρατικές δραστηριότητες, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή χρηματοδότησης της τρομοκρατίας, παιδική εργασία και άλλες μορφές εμπορίας ανθρώπων. Η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά:

α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές,

β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον διευθύνοντα σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου,

γ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

5) Αντίγραφο καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ).

6) Σε περίπτωση ατομικής επιχείρησης, εκτύπωση προσωποποιημένης πληροφόρησης της επιχείρησης από το Taxis, όπου φαίνεται ότι η επιχείρηση είναι ενεργή.

Διαδικασία πληρωμής:

  1. Η ΑΡΣΙΣ θα καταβάλλει την αξία των ειδών, που θα προμηθευτεί στα πλαίσια της παρούσας πρόσκλησης εντός ενενήντα (90) ημερών ύστερα από την ολοκλήρωση των υπηρεσιών και την έκδοση από τον προμηθευτή των παρακάτω δικαιολογητικών πληρωμής:
  2. Τιμολόγιο-Δελτίο Αποστολής, στο οποίο να αναγράφονται το είδος, η ποσότητα, η τιμή μονάδας, η συνολική αξία των ειδών και οι νόμιμες επιβαρύνσεις,
  3. Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας, για είσπραξη σε ισχύ η οποία απαιτείται στην ακόλουθη περίπτωση:

Για την εξόφληση τίτλων πληρωμής ή την είσπραξη όλων των εκκαθαρισμένων απαιτήσεων των επιχειρήσεων από το Δημόσιο και τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης όπως καθορίζονται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και από αυτούς που ενεργούν πληρωμές με εντολή ή εξουσιοδότησή τους, εφόσον τo ακαθάριστο ποσό του κάθε τίτλου ή της κάθε εκκαθαρισμένης απαίτησης υπερβαίνει τις τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.

  • Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΕΦΚΑ μη μισθωτών για είσπραξη σε ισχύ η οποία απαιτείται στην ακόλουθη περίπτωση:

Για την εξόφληση τίτλων πληρωμής ή την είσπραξη όλων των εκκαθαρισμένων απαιτήσεων των επιχειρήσεων από το Δημόσιο και τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης όπως καθορίζονται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και από αυτούς που ενεργούν πληρωμές με εντολή ή εξουσιοδότησή τους, εφόσον τo ακαθάριστο ποσό του κάθε τίτλου ή της κάθε εκκαθαρισμένης απαίτησης υπερβαίνει τις τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.)

  • Φορολογική ενημερότητα, για είσπραξη, σε ισχύ, (σε περίπτωση που το σύνολο των τιμολογίων είναι άνω των 1.500,00€ μικτά), όπου απαιτείται από τις κείμενες διατάξεις ή Βεβαίωση φορολογικής οφειλής (σε περίπτωση μη απόδοσης των ληξιπρόθεσμων φορολογικών οφειλών), όπου απαιτείται από τις κείμενες διατάξεις.
  • Τον προμηθευτή βαρύνουν και συμπεριλαμβάνονται στην τιμή της προσφοράς του οι νόμιμες       κρατήσεις όπως αυτές ισχύουν κατά την ημέρα της ανάθεσης.
  • Για την καλή εκτέλεση της σύμβασης καθώς και σε περίπτωση παράβασης των υποχρεώσεων του αναδόχου ισχύουν τα οριζόμενα στο ν. 4412/2016 Περί προμηθειών του Δημοσίου.

Οι προσφορές μπορούν να κατατεθούν στην ΑΡΣΙΣ με κάθε πρόσφορο μέσο επικοινωνίας (ταχυδρομικά έγγραφα, ηλεκτρονικά, με φαξ ή αντίστοιχο τρόπο).

•             Ταχυδρομική Διεύθυνση: Εγνατίας 30, 54625, Θεσσαλονίκη

•             Fax: 2310526150

•             Ηλεκτρονική Διεύθυνση: metoikos.procurement@gmail.com

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν Πληροφορίες από το site της Άρσις www.arsis.gr ή στα τηλέφωνα: 2316007622 και 2316009753.

Ημερομηνία λήψης της προσφοράς από την ΑΡΣΙΣ το αργότερο έως την 24/09/2024 ώρα 15.00

Όλα τα απαραίτητα έγγραφα που συνοδεύουν την πρόσκληση (υπόδειγμα προσφοράς) είναι αναρτημένα στη σελίδα της ΑΡΣΙΣ www.arsis.gr

Σε περίπτωση παράτασης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληροφορηθούν το χρόνο της παράτασης από το site της ΑΡΣΙΣ www.arsis.gr

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΙΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Για την πρόσκληση πατήστε εδώ

Για το υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης πατήστε εδώ

Για το υπόδειγμα της οικονομικής προσφοράς του ΚΦΑΑ Περαίας πατήστε εδώ

Για το υπόμνημα έγκρισης πατήστε εδώ