Add Your Heading Text Here

Προκήρυξη θέσης εργασίας Φροντιστή – Επιμελητή στη Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων «ΕΛΛΗ» στην Αλεξανδρούπολη

logo-amif kai tame

Η Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων «ΕΛΛΗ» στην Αλεξανδρούπολη προκηρύσσει 1 νέα θέση εργασίας Φροντιστή – Επιμελητή.

Η διάρκεια πρόσληψης θα είναι για 3 μήνες, με πιθανότητα ανανέωσης έως 31/12/2018.

Θέση Φροντιστή – Επιμελητή πλήρους απασχόλησης

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απαραίτητη εμπειρία στον τομέα της εκπαίδευσης (τυπικής ή άτυπης) και της ψυχοκοινωνικής υποστήριξης παιδιών και εφήβων
  • Συναφή εμπειρία 1 έτους
  • Γνώση χειρισμού Η/Υ
  • Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου Κατηγορίας Β’

Επιθυμητά προσόντα:

  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας

Συνεκτιμημένα προσόντα:

  • Προηγούμενη απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες
    ομάδες
  • Εθελοντική εργασία.

Απαραίτητες δεξιότητες που θα κριθούν στη συνέντευξη:

  • Καλές δεξιότητες επικοινωνίας, ομαδικό πνεύμα, ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Ικανότητα εργασίας υπό δύσκολες συνθήκες και σε έντονα πλαίσια
  • Καλή κατανόηση των ίσων ευκαιριών, της πολιτισμικής πολυμορφίας και των θεμάτων ισότητας των φύλων και δέσμευση για την εφαρμογή των σχετικών πολιτικών
  • Ενδιαφέρον για εργασία με παιδιά μεταναστών / προσφύγων και δυνατότητα δημιουργικής απασχόλησης παιδιών διαφορετικών ηλικιών και διαφορετικών πολιτισμικών υποβάθρων
  • Ευελιξία στην εργασία σε διαφορετικές βάρδιες (πρωινές, απογευματινές και βραδινές) και κατά την διάρκεια του Σαββατοκύριακου

Καθήκοντα
Ο φροντιστής θα απασχολείται στη Δομή Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων «Έλλη» της Άρσις στην Αλεξανδρούπολη και θα υποστηρίζει την κατάλληλη λειτουργία του ξενώνα ασυνόδευτων ανηλίκων, μέγιστης χωρητικότητας 26 παιδιών. Βασική του/ης αρμοδιότητα θα είναι η παροχή καθημερινής φροντίδας στα παιδιά που διαμένουν στον ξενώνα φιλοξενίας και η εκτέλεση όλων των σχετικών καθηκόντων που του ανατίθενται προς τον σκοπό αυτό.

Στην ευθύνη των φροντιστών/ επιμελητών είναι η 24ωρη εξασφάλιση όλων των προϋποθέσεων προστασίας του χώρου και ασφαλείας των φιλοξενουμένων, η νυχτερινή φύλαξη τα σαββατοκύριακα και τις Αργίες. Σε περίπτωση κρίσης ή επείγοντος περιστατικού, μέλος/η της βάρδιας αναλαμβάνει/νουν τη διαχείριση του περιστατικού και την ταυτόχρονη ενημέρωση του μέλους του προσωπικού που είναι σε βάρδια ετοιμότητας ή/και τη Συντονίστρια και λαμβάνουν οδηγίες δράσης.

  • Φροντίζουν την σωματική υγιεινή των παιδιών. Επιμελούνται τον ρουχισμό των παιδιών (διανομή, ανάγκες, καθαριότητα). Παρακολουθούν την καλή υγεία των παιδιών και ενημερώνουν την Κοινωνική Υπηρεσία ή μεριμνούν για τη συνοδεία σε ιατρούς, νοσοκομείο σε συνεργασία. Προμήθειες (συνεργασία με τον διοικητικό) και χορήγηση ιατροφαρμακευτικής αγωγής κατόπιν υποδείξεων του γιατρού, αναλαμβάνοντας την υποχρέωση να τηρούν το φάκελο/βιβλίο φαρμακευτικής αγωγής της δομής.
  • Αναλαμβάνουν την προετοιμασία βραδινού ύπνου και φύλαξη/ επιστασία κατά τις βραδινές ώρες.
  • Αναλαμβάνουν τον έλεγχο του βασικού εξοπλισμού υγιεινής; καθαριότητας δωματίων και την οργάνωση γενικής καθαριότητας σε συνεργασία με τα παιδιά και το εβδομαδιαίο πρόγραμμα της Δομής. Συνεργάζονται με το προσωπικό καθαριότητας και τους φιλοξενούμενους για να τηρείται ο χώρος καθαρός. Συνεργάζονται με το διαχειριστή για αγορά αγαθών ανάλογα με τις ανάγκες και τον διαχειριστικό οδηγό του προγράμματος. Αναλαμβάνουν τη διανομή βασικών αγαθών στα δωμάτια. Ελέγχουν τη διαθεσιμότητα των αγαθών (αποθήκη) και αναλαμβάνουν την καταγραφή τους. Ελέγχουν την κατάσταση των φαγητών και των χώρων αποθήκευσής τους και παραλαμβάνουν τα γεύματα από την τροφοδοσία.
  • Προετοιμάζουν και σερβίρουν τα γεύματα στις προκαθορισμένες ώρες. Τακτοποιούν και επιμελούνται την καθαριότητα του χώρου φαγητού, της κουζίνας και το πλύσιμο των σκευών. Προετοιμάζουν το σχολικό γεύμα. Είναι υπεύθυνοι για την καθαριότητα και τη φροντίδα της υγιεινής των οικιακών σκευών και του χώρου της κουζίνας κατά τη διάρκεια της χρήσης του στο εργασιακό τους ωράριο.
  • Αναλαμβάνουν την πρωινή προετοιμασία, το ξύπνημα, την επιμέλεια φαγητού και συνοδεία των παιδιών (αν κριθεί απαραίτητο) προς και από το σχολείο.
  • Αναλαμβάνουν δράσεις δημιουργικού χαρακτήρα με τους φιλοξενούμενους, σε συνεργασία και με το επιστημονικό προσωπικό ή μόνοι τους. Υποστηρίζουν το σχολικό διάβασμα. Υποστηρίζουν εκπαιδευτικές και εξωσχολικές δραστηριότητες ψυχαγωγίας.
  • Αναλαμβάνουν τη μεταφορά, εποπτεία και υποστήριξη των παιδιών που φιλοξενούνται στη Δομή, καθώς και τη μεταφορά προσωπικού, μεταφορά ειδών και εκτέλεση εξωτερικών εργασιών που σχετίζονται με τη λειτουργία της Δομής
  • Σε συνεργασία με την υπόλοιπη ομάδα προσωπικού, σχεδιάζουν, οργανώνουν και συμμετέχουν σε δράσεις ευαισθητοποίησης της κοινότητας.
  • Συμπληρώνουν τα απαραίτητα έγγραφα παρακολούθησης του έργου του φροντιστή, όπως το Ημερολόγιο Βάρδιας, το Ημερολόγιο Κίνησης, τα παρουσιολόγια, όπως παράλληλα συμπλήρωση όλων των απαραίτητων εγγράφων σε σχέση με το έργο του με τους ωφελούμενους: τις ιατρικές επισκέψεις και/ή τις εξετάσεις των παιδιών, τη συμμετοχή σε ομάδες κλπ.
  • Συνεισφέρουν στη ζωή, το περιβάλλον και τις διαδικασίες λειτουργίας του χώρου για τη δημιουργία κοινωνικής και κοινοτικής υποστηρικτικής ατμόσφαιρας, συνεργαζόμενοι τόσο ατομικά όσο και ομαδικά με τους φιλοξενούμενους σε τυπικές και μη τυπικές συναντήσεις και δραστηριότητες.
  • Αναφέρονται στην Γενική συντονίστρια δομών φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων και τη Γενική Συντονίστρια.
  • Συμμετέχουν υποχρεωτικά στις ομάδες προσωπικού, τις εποπτείες και στις εκπαιδεύσεις που κρίνει απαραίτητες η Οργάνωση.

Ώρες απασχόλησης: 40 ώρες (εβδομαδιαίως)

Οι ενδιαφερόμενες/οι καλούνται να αποστείλουν μέσω email στο arsisalex.helle@gmail.com  έως τη 8/6/2018, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για την θέση Φροντιστή – Επιμελητή».

  1. Βιογραφικό Σημείωμα
  2. Επιστολή Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη συγκεκριμένη θέση

Αν κληθούν σε συνέντευξη, οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσκομίσουν τα κάτωθι:

  1. Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας
  2. Φωτοαντίγραφο του τίτλου σπουδών
  3. Συστατικές επιστολές από προηγούμενους εργοδότες

Η ΑΡΣΙΣ εξετάζει κάθε αίτηση με βάση τα προσόντα που ζητούνται για κάθε θέση, τα οποία αποτελούν και τα κριτήρια αξιολόγησης του δυνητικού προσωπικού, και με βάση την αρχή των ίσων ευκαιριών. Κατά την εξέταση των βιογραφικών θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Τα βιογραφικά θα αξιολογηθούν μέχρι τις 13/6/2018 και οι υποψήφιοι που θα περάσουν στη δεύτερη φάση αξιολόγησης (συνεντεύξεις), θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στις 15/6/2018.

Οι συνεντεύξεις θα λάβουν χώρα από 18/6/2018 έως 22/6/2018

*Τα βιογραφικά  και τα προσωπικά σας δεδομένα δε διαβιβάζονται σε τρίτους και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να διερευνηθεί η προοπτική της μελλοντικής επαγγελματικής συνεργασίας μας. Κάθε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις επιταγές του Νόμου 2472 /97 περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα, και κάθε υποψήφιος διατηρεί δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης, όπως ο ως άνω νόμος ορίζει.
el