Add Your Heading Text Here

Πρόσκληση Υποβολής προσφοράς για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών ελαιοχρωματισμού και υδραυλικών εργασιών ,  για τις ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α. (Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων) στην Αθήνα

ΤΑΜΕΥ-logo-1280X720
ΤΑΜΕΥ-logo-1280X720

ΑΡ.ΠΡΩΤ: ΑΜ8682/

25-09-2025

Πρόσκληση Υποβολής Προσφορά με ΑΡ.ΠΡΩΤ: ΑΜ8682/25-09-2025 για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών ελαιοχρωματισμού και υδραυλικών εργασιών ,  για τις ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α. (Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων) στην Αθήνα προϋπολογιζόμενης δαπάνης 546,52 ευρώ χωρίς ΦΠΑ και 700,01ευρώ με Φ.Π.Α.

CPV: 45442110-1 – Εργασίες βαφής κτιρίων, 45330000-9 – Υδραυλικές εργασίες

Η ΑΡΣΙΣ Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων (με έδρα την Θεσσαλονίκη, Λέοντος Σοφού 26) στα πλαίσια της Επιχορήγησης Ν.Π. ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων για την λειτουργία Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (Κ.Φ.Α.Α.) στην Αθήνα με κωδικό MIS 6016370 που εντάσσεται στο πρόγραμμα «Πρόγραμμα Ελλάδας – Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης 2021-2027».

ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει έγγραφη προσφορά για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών ελαιοχρωματισμού και υδραυλικών εργασιών ,  για τις ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α. (Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων) στην Αθήνα προϋπολογιζόμενης δαπάνης 546,52 ευρώ χωρίς ΦΠΑ και 700,01ευρώ με Φ.Π.Α.

Περιγραφή υπηρεσιών: 

ΟΜΑΔΑΠεριγραφή εργασίαςΠροϋπολογιζόμενη δαπάνη άνευ ΦΠΑΠροϋπολογιζόμενη δαπάνη με ΦΠΑ
ΟΜΑΔΑ ΑΕλαιοχρωματισμός μπάνιου 2ου Ορόφου241,94€300,01€
ΟΜΑΔΑ ΒΥδραυλικές εργασίες322,58€400,00€
Σύνολο546,52700,01€

Ελαιοχρωματισμός

Ελαιοχρωματισμός μπάνιου 2ου ορόφου λόγω φθορών από υγρασίες.

Υδραυλικές εργασίες

Επισκευή αποχέτευσης νιπτήρα στο μπάνιο του 2ου ορόφου.

Επισκευή αποχέτευσης μπανιέρας και αλλαγή σωληνώσεων  στο μπάνιου του 3ου Ορόφου.

Η παροχή υπηρεσίας θα γίνει με τους Ειδικούς όρους, που ακολουθούν.

  1. Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς μπορούν να προσφέρουν για μία ή και όλες τις ομάδες, προσφέροντας για το σύνολο της ζητούμενης προμήθειας κάθε ομάδας.
  2. Προσφορές που υποβάλλονται για μέρος της ζητούμενης προμήθειας κάθε ομάδας, απορρίπτονται ως απαράδεκτες.
  3. Η προμήθεια θα ανατεθεί με τη διαδικασία της απευθείας ανάθεσης και με κριτήριο την χαμηλότερη τιμή για το σύνολο της προμήθειας του κάθε ΟΜΑΔΑΣ.
  4. Ο οικονομικός φορέας οφείλει, πριν την υποβολή της προσφοράς του, να επισκεφτεί το κέντρο φιλοξενίας ασυνόδευτων ανηλίκων Αθήνας,  να προβεί σε επιμέτρηση των εν λόγω διαστάσεων και επιφανειών και να λάβει πλήρη γνώση του αντικειμένου, της υφιστάμενης κατάστασης και των επί τόπου συνθηκών, στο Κ.Φ.Α.Α, για την εκτέλεση των ζητούμενων υπηρεσιών. Η επίσκεψη θα γίνει κατόπιν συνεννόησης με την μονάδα.
  5. Η προσφορά ισχύει και δεσμεύει τον ανάδοχο έως τις 31/12/2025.
  6. Η ανάθεση τίθεται σε ισχύ από την ημέρα κατακύρωσης της μέχρι και την 31/12/2025.
  7. Ο ελαιοχρωματισμός θα γίνει με πλαστικό, οικολογικό, πιστοποιημένο, άοσμο, χρώμα (δύο επιστρώσεις) άριστης ποιότητας.
  8. Σε όλους τους περιγραφόμενους χώρους  θα γίνει μόνωση πατωμάτων με χαρτί οντουλέ και μόνωση στα σοβατεπί , απόξεση σαθρών σοβάδων, στοκάρισμα και διόρθωση αυτών και αστάρωμα με μικρομοριακό ακρυλικό αστάρι. Το είδος του χρώματος που θα χρησιμοποιηθεί θα είναι πλαστικό άριστης ποιότητας για τους χώρους του Κ.Φ.Α.Α. 
  9. Μετά το πέρας των εργασιών και πριν την παραλαβή, θα γίνει πλήρης καθαρισμός των χώρων εκτέλεσης των εργασιών, καθώς και όλων των εγκαταστάσεων των χώρων, ώστε να παραδοθούν ελεύθεροι από κάθε άχρηστο υλικό, καθαροί και έτοιμοι προς χρήση.
  10. Όλα τα υλικά και ο εξοπλισμός που θα χρησιμοποιηθούν για την παροχή των ζητούμενων υπηρεσιών θα πρέπει να είναι καινούργια, άριστης ποιότητας και τυποποιημένα προϊόντα γνωστών κατασκευαστών, που ασχολούνται κανονικά με την παραγωγή τέτοιων υλικών, χωρίς ελαττώματα και θα έχουν τις διαστάσεις και τα βάρη που προβλέπονται από τους κανονισμούς, εφόσον δεν καθορίζονται από τις προδιαγραφές. Όλα τα υλικά πριν χρησιμοποιηθούν θα ελέγχονται εντός της συσκευασίας τους, εάν είναι σε καλή κατάσταση και θα εξακριβώνεται εάν έχουν υπερβεί τα χρονικά όρια αποθήκευσής τους (σύμφωνα με τις οδηγίες του παραγωγού τους). 
  11. Κάθε υλικό υπόκειται στην έγκριση της επιτροπής παρακολούθησης και παραλαβής, η οποία έχει το δικαίωμα απόρριψης οποιουδήποτε υλικού που η ποιότητα ή τα τεχνικά χαρακτηριστικά του κρίνονται μη ικανοποιητικά ή ανεπαρκή για την εκτέλεση των εν λόγω εργασιών. Ελαττωματικά υλικά θα αντικατασταθούν ή διορθωθούν, σύμφωνα με τις οδηγίες της επιτροπής παρακολούθησης και παραλαβής.
  12. Ο ανάδοχος θα μεταφέρει στο στη μονάδα όλα τα υλικά και τεχνικό εξοπλισμό κατάλληλα συσκευασμένα, ώστε να αποφευχθούν ζημιές και παραμορφώσεις κατά τη μεταφορά.
  13. Τα υλικά θα αποθηκεύονται σε κατάλληλο σκιερό και αεριζόμενο χώρο, έτσι ώστε να διευκολύνεται η κυκλοφορία του αέρα ανάμεσα τους και να προστατεύονται από μηχανικές κακώσεις, τη βροχή και την προσβολή τους από την ηλιακή θερμοκρασία. Τα πρόσθετα υλικά και τα έτοιμα παρασκευασμένα μίγματα θα φυλάσσονται σε ξηρό περιβάλλον.
  14. Υλικά που παραδίδονται σε κλειστές συσκευασίες, θα χρησιμοποιούνται άμεσα μετά την αποσφράγιση τους, εκτός αν διαφορετικά προδιαγράφεται από την προμηθευτή.
  15. Ο ανάδοχος υποχρεούται να τηρεί απαρεγκλίτως και να εφαρμόζει όλες τις διατάξεις της εργατικής νομοθεσίας και ασφαλιστικής νομοθεσίας και τους όρους υγιεινής και ασφαλείας των εργαζομένων καθ΄ όλη τη διάρκεια εκτέλεσης της σύμβασης.
  16. Ο ανάδοχος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος, ποινικώς και αστικώς, για οιοδήποτε ατύχημα ήθελε προκληθεί εκ παραβάσεως των ισχυουσών διατάξεων και της κείμενης νομοθεσίας και είναι μοναδικός υπεύθυνος και υπόχρεος για την αποζημίωση οποιουδήποτε, για κάθε φύσεως και είδους ζημιές, που τυχόν υποστεί από πράξεις ή παραλείψεις του ιδίου ή των προσώπων που θα χρησιμοποιήσει για την εκτέλεση των εργασιών.
  17. Στις περιπτώσεις αυτές, αν υποχρεωθεί η Αναθέτουσα να καταβάλει οποιαδήποτε αποζημίωση, ο ανάδοχος υποχρεούται να καταβάλει σ’ αυτήν το αντίστοιχο ποσό, συμπεριλαμβανομένων τυχόν τόκων και εξόδων. Η Αναθέτουσα δε φέρει καμία αστική ή άλλη ευθύνη έναντι του προσωπικού που θα απασχοληθεί για την εκτέλεση των εργασιών.
  18. Εργασίες που προκαλούν όχληση (θόρυβος, σκόνη κ.λπ.) θα εκτελούνται, σύμφωνα με τις οδηγίες της επιτροπής παρακολούθησης και παραλαβής.
  19. Στα σημεία του Κ.Φ.Α.Α που προβλέπεται να γίνουν εργασίες, η μεταφορά υλικών θα γίνεται με ιδιαίτερη προσοχή, προκειμένου να μην υπάρξουν ζημίες στους ήδη διαμορφωμένους χώρους της. Στην περίπτωση, τυχόν, πρόκλησης οιωνδήποτε ζημιών ο ανάδοχος θα φέρει την απόλυτη και αποκλειστική ευθύνη για την πλήρη αποκατάστασή τους.
  20. Η συγκέντρωση, αποκομιδή και απόρριψη όλων των άχρηστων υλικών που θα προκύψουν από τις εκτελούμενες εργασίες, θα γίνεται μόνο σε χώρους που επιτρέπεται από την Αναθέτουσα, με ευθύνη και δαπάνες του αναδόχου. Τα μπάζα θα συγκεντρώνονται χειρωνακτικά και θα τοποθετούνται σε πλαστικές σακούλες στο χώρο προέλευσής τους και θα απομακρύνονται από τους χώρους του Κ.Φ.Α.Α.  
  21. Ο ανάδοχος είναι υποχρεωμένος να αποκαταστήσει οποιεσδήποτε τυχόν ζημιές που θα προκύψουν στο χώρο του Κ.Φ.Α.Α  (μερεμέτια) κατά τη διάρκεια  εκτέλεσης των εργασιών από τον ίδιο. 
  22. Στην τιμή θα περιλαμβάνονται όλες οι υπηρεσίες, που αναφέρονται στο φυσικό αντικείμενο, αλλά και όλες οι απαιτούμενες εργασίες για την ολοκλήρωσή τους, έστω κι αν αυτές δεν αναφέρονται ρητά. Η τιμή προσφοράς θα περιλαμβάνει : το κόστος των υπηρεσιών, το κόστος των αναγκαίων υλικών και αναλωσίμων, τη χρήση αναγκαίων εργαλείων και, τη μεταφορά και τοποθέτηση ειδών, όπου αυτό απαιτείται καθώς και την καθαίρεση ή /και αποξήλωση υλικών και την απομάκρυνσή τους, τυχόν μερεμέτια , κόστος λήψης μέτρων προστασίας και ασφάλειας των εργαζόμενων καθώς και το κόστος της σκαλωσιάς εάν απαιτηθεί.
  23. Η υπηρεσία θα παρασχεθεί στο Κ.Φ.Α.Α. στην ακόλουθη διεύθυνση:
ΚΦΑΑΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
Αθήνας3ης Σεπτεμβρίου 117, ΤΚ 11251, Αθήνα Τηλέφωνο: 2105243125
  1. Όλα τα αναγκαία υλικά καθώς και τα ατομικά μέσα προστασίας, που θα χρησιμοποιούνται για την παροχή των ζητούμενων υπηρεσιών, θα διατίθενται από τον ανάδοχο.
  2. Στην προσφορά του αναδόχου συμπεριλαμβάνονται οι δαπάνες μισθών και ημερομισθίων εργατοτεχνιτών, ασφαλιστικές εισφορές, αποσβέσεις μηχανημάτων, πάσης φύσεως δαπάνη μη ρητώς κατονομαζόμενη.
  3. Η υπηρεσία θα πρέπει να παραχθεί εντός 10 ημερών, κατόπιν τηλεφωνικής ή ηλεκτρονικής επικοινωνίας το Κ.Φ.Α.Α. της ΑΡΣΙΣ με τον ανάδοχο, μετά την ανάθεση της προμήθειας. 
  4. Οι ζητούμενες υπηρεσίες καθορίστηκαν με βάση τις τρέχουσες εκτιμώμενες ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α και μπορούν να μεταβληθούν ανάλογα με τις πραγματικές τους ανάγκες, όπως αυτές θα διαμορφωθούν κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της ανάθεσης και μέχρι εξάντλησης του προϋπολογισμού της παρούσας ανάθεσης. Στην περίπτωση αυτή ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ δεν έχει δικαίωμα να απαιτήσει την εκτέλεσης της προμήθειας μέχρι την κάλυψη του συνολικού προϋπολογισμού της.
  5. Η ΑΡΣΙΣ διατηρεί το δικαίωμα να αυξομειώσει την παρεχόμενη υπηρεσία στα πλαίσια του προϋπολογισμού ή να διακόψει οποτεδήποτε και μονομερώς την υπηρεσία, ανάλογα με τις ανάγκες της. Στην περίπτωση αυτή Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ δεν έχει δικαίωμα να απαιτήσει την εκτέλεση της υπηρεσίας μέχρι την κάλυψη του συνολικού προϋπολογισμού της.
  6. Η παραλαβή της υπηρεσίας θα πραγματοποιηθεί από τον αρμόδιο υπάλληλο της ΑΡΣΙΣ που θα προσυπογράφει το σχετικό δελτίο παραλαβής και θα ελέγξει εάν η υπηρεσία υλοποιήθηκε σύμφωνα με τους όρους της πρόσκλησης.
  7. Ο προμηθευτής λαμβάνει γνώση των Ειδικών Όρων της υπηρεσίας και δεσμεύεται ότι θα συµµορφώνεται πλήρως με αυτούς, όπως αυτοί περιγράφονται λεπτομερώς στην παρούσα πρόσκληση. Μη τήρηση αυτών των όρων και των τεχνικών προδιαγραφών συνεπάγεται την απόρριψη της παραλαβής.
  8. Η ανάθεση μπορεί να τροποποιηθεί κατόπιν αιτήματος της ΑΡΣΙΣ και με τη σύμφωνη γνώμη του αναδόχου, κατά τα προβλεπόμενα στο ν. 4412/2016 περί προμηθειών του Δημοσίου. 
  9. Η εκχώρηση των υποχρεώσεων και των δικαιωμάτων του σε τρίτους ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ. 
  10. Οι παραπάνω όροι θεωρούνται δεσμευτικοί, με ποινή απόρριψης της προσφοράς σε περίπτωση μη συμμόρφωσης σε κάποιον από αυτούς.
  11. Η ανάθεση και η εκτέλεση της σύμβασης διέπεται από την κείμενη νομοθεσία και τις κατ΄ εξουσιοδότηση αυτής εκδοθείσες κανονιστικές πράξεις, όπως ισχύουν και ιδίως του ν. 4412/2016 (Α’ 147) «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)».

Δικαιολογητικά Συμμετοχής:

Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016:

1) Βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας, για συμμετοχή (Α.Φ.Μ. 090193521)

2)Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας για ασφαλιστικές εισφορές του προσωπικού, για συμμετοχή

3) Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας μη μισθωτών ΕΦΚΑ, για συμμετοχή (αφορά ατομικές επιχειρήσεις) 

4) Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου, ή σε περίπτωση νομικού προσώπου την υποβολή αυτής εκ μέρους του νομίμου εκπροσώπου, στην οποία θα δηλώνεται ότι ΔΕΝ υπάρχει εις βάρος του αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση για έναν από τους ακόλουθους λόγους: συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, ενεργητική δωροδοκία κατά το ελληνικό δίκαιο και το δίκαιο του οικονομικού φορέα, απάτη εις βάρος των οικονομικών συμφερόντων της Ένωσης, τρομοκρατικά εγκλήματα ή εγκλήματα συνδεόμενα με τρομοκρατικές δραστηριότητες, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή χρηματοδότησης της τρομοκρατίας, παιδική εργασία και άλλες μορφές εμπορίας ανθρώπων. Η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά:

α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές,

β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον διευθύνοντα σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, 

γ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

5) Αντίγραφο καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)

6) Eκτύπωση προσωποποιημένης πληροφόρησης της επιχείρησης από το Taxis, όπου φαίνεται ότι η επιχείρηση είναι ενεργή.

Διαδικασία πληρωμής:

Η ΑΡΣΙΣ θα καταβάλλει την αξία των ειδών, που θα προμηθευτεί στα πλαίσια της παρούσας πρόσκλησης εντός τριάντα εργασίμων (30) ημερών ύστερα από την ολοκλήρωση των υπηρεσιών και την έκδοση από τον προμηθευτή των παρακάτω δικαιολογητικών πληρωμής: 

  • Τιμολόγιο ή Τιμολόγιο-Παροχής Υπηρεσιών, στο οποίο να αναγράφονται η υπηρεσία, η τιμή μονάδας, η συνολική αξία και οι νόμιμες επιβαρύνσεις,
  • Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας, για είσπραξη σε ισχύ η οποία απαιτείται στην ακόλουθη περίπτωση:

Για την εξόφληση τίτλων πληρωμής ή την είσπραξη όλων των εκκαθαρισμένων απαιτήσεων των επιχειρήσεων από το Δημόσιο και τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης όπως καθορίζονται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και από αυτούς που ενεργούν πληρωμές με εντολή ή εξουσιοδότησή τους, εφόσον τo ακαθάριστο ποσό του κάθε τίτλου ή της κάθε εκκαθαρισμένης απαίτησης υπερβαίνει τις τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.

  • Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΕΦΚΑ μη μισθωτών για είσπραξη σε ισχύ η οποία απαιτείται στην ακόλουθη περίπτωση:

Για την εξόφληση τίτλων πληρωμής ή την είσπραξη όλων των εκκαθαρισμένων απαιτήσεων των επιχειρήσεων από το Δημόσιο και τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης όπως καθορίζονται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και από αυτούς που ενεργούν πληρωμές με εντολή ή εξουσιοδότησή τους, εφόσον τo ακαθάριστο ποσό του κάθε τίτλου ή της κάθε εκκαθαρισμένης απαίτησης υπερβαίνει τις τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.)

  • Φορολογική ενημερότητα για είσπραξη σε ισχύ, ή βεβαίωση φορολογικής οφειλής για είσπραξη σε ισχύ (σε περίπτωση μη απόδοσης των ληξιπρόθεσμων φορολογικών οφειλών). Φορολογική ενημερότητα ή βεβαίωση φορολογικής οφειλής απαιτείται στην ακόλουθη περίπτωση:

Για την είσπραξη χρημάτων ή την εξόφληση τίτλων πληρωμής από το Δημόσιο Τομέα, όπως αυτός καθορίζεται στην κείμενη νομοθεσία, εφόσον το ακαθάριστο ποσό για κάθε τίτλο πληρωμής υπερβαίνει τα χίλια πεντακόσια ευρώ (1.500€), ανά δικαιούχο. Το αποδεικτικό ενημερότητας προσκομίζεται από τον εισπράττοντα στους διενεργούντες την πληρωμή ή την εξόφληση του τίτλου, κατά την πληρωμή ή την εξόφληση αυτού.

Τον προμηθευτή βαρύνουν και συμπεριλαμβάνονται στην τιμή της προσφοράς του οι νόμιμες κρατήσεις όπως αυτές ισχύουν κατά την ημέρα της ανάθεσης

Για την καλή εκτέλεση της σύμβασης καθώς και σε περίπτωση παράβασης των υποχρεώσεων του αναδόχου ισχύουν τα οριζόμενα στο ν. 4412/2016 Περί προμηθειών του Δημοσίου.

Οι προσφορές μπορούν να κατατεθούν στην ΑΡΣΙΣ με κάθε πρόσφορο μέσο επικοινωνίας (ταχυδρομικά έγγραφα, ηλεκτρονικά, με φαξ ή αντίστοιχο τρόπο).

Ταχυδρομική Διεύθυνση: Εγνατίας 30, 54625, Θεσσαλονίκη

• Fax: 2310526150

• Ηλεκτρονική Διεύθυνση: metoikos.procurement@gmail.com

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν Πληροφορίες από το site της Άρσις www.arsis.gr ή στα τηλέφωνα: 2316007622 και 2316009753.

Ημερομηνία λήψης της προσφοράς από την ΑΡΣΙΣ το αργότερο έως την 06/10/2025 ώρα 15.00

Όλα τα απαραίτητα έγγραφα που συνοδεύουν την πρόσκληση (αναλυτικό φυσικό αντικείμενο, υπόδειγμα προσφοράς) είναι αναρτημένα στη σελίδα της ΑΡΣΙΣ www.arsis.gr

Σε περίπτωση παράτασης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληροφορηθούν το χρόνο της παράτασης από το site της ΑΡΣΙΣ www.arsis.gr

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΙΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Για την πρόσκληση πατήστε εδώ.

Για το υπόδειγμα της οικονομικής προσφοράς πατήστε εδώ

Για το υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης πατήστε εδώ