



Τα μουσεία αποτελούν ένα μέσο γνωριμίας με διαφορετικές εποχές, κουλτούρες και καλλιτεχνικά ρεύματα και ένα μέσο και τρόπο εκπαίδευσης για μικρούς και μεγάλους. Εκμεταλλευόμενοι τη Διεθνή Ημέρα Μουσείου, που έχει καθιερωθεί στις 18 Μαΐου, η Ομάδα Εκπαιδευτικής Παρέμβασης της ΑΡΣΙΣ που δραστηριοποιείται στο Κ.Υ.Τ. Φυλακίου και οι ανήλικοι που διαμένουν προσωρινά στο Κέντρο Υποδοχής και Ταυτοποίησης Φυλακίου περιηγήθηκαν εικονικά στις αίθουσες του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας του Λονδίνου. Ένα μουσείο με χιλιάδες εκθέματα, που παρουσιάζει τον πλούτο και την εξέλιξη της φύσης στο πέρασμα των αιώνων. Στη συνέχεια, τα παιδιά μέσω παιχνιδιού μπήκαν στη θέση του αρχαιολόγου, πραγματοποιώντας την πρώτη τους «αρχαιολογική εκσκαφή», ενώ στη συνέχεια ανέλαβαν τη συντήρηση και συναρμολόγηση των «ευρημάτων» τους. Η μέρα έκλεισε με κουβέντα σχετικά με τα μουσεία και την εμπειρία τους αυτή, τη γνωριμία με νέα επαγγέλματα, όπως του αρχαιολόγου και του συντηρητή έργων τέχνης και τη γενικότερη συμβολή των μουσείων στην αποκόμιση γνώσης.
Το Πρόγραμμα «Όλα τα Παιδιά στην Εκπαίδευση» είναι μια πρωτοβουλία της @UNICEFGreece που συγχρηματοδοτείται από την @EuropeanCommission και υλοποιείται από σειρά εταίρων, μεταξύ των οποίων και η ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων.
Το πρόγραμμα αφορά τη διευκόλυνση της ένταξης παιδιών προσφύγων στην Τυπική εκπαίδευση μέσω της παροχής υπηρεσιών Μη Τυπικής Εκπαίδευσης και άλλων συμπληρωματικών δραστηριοτήτων, στα Κέντρα Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κω (KEDU), Σάμο (”ΑΛΚΗ ΖΕΗ”), στο ΚΥΤ Φυλακίου στον Έβρο, καθώς και στις Κινητές Μονάδες σε Λέρο και Κρήτη.