


Στη συνέχεια ζωγράφισαν σχετικές καρτέλες και έπαιξαν παιχνίδια λέξεων, προκειμένου να κατακτήσουν το νόημά τους. Για να συνδέσουν την έννοια των αγαθών με τις λέξεις που είχαν μάθει, πραγματοποιήσαμε ένα κινητικό παιχνίδι, όπου το κάθε παιδί εξέφραζε τις ιδέες του για το τι είναι το κάθε αγαθό. Η εβδομάδα των δικαιωμάτων ολοκληρώθηκε μέσα από μια διασκευή της δραστηριότητας του Compasito, τα «Δικαιώματα του κουνελιού». Τα παιδιά φαντάστηκαν ότι έχουν να φροντίσουν ένα ζωντανό πλάσμα και κλήθηκαν να σκεφτούν και να καταγράψουν όλα όσα χρειάζεται για να είναι ασφαλές, υγιές και ευτυχισμένο.
Σε δεύτερο χρόνο, έκαναν την αντίστοιχη καταγραφή όσων χρειάζεται ένα παιδί για να επιβιώσει, να αναπτυχθεί και να νιώθει προστατευμένο. Αφού μιλήσαμε εκτενέστερα για τα δικαιώματα αυτά, έγινε αναφορά στη Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού, ως έγγραφο που διασφαλίζει την προστασία των δικαιωμάτων κάθε παιδιού στον κόσμο. Ακολούθησε η σύγκριση με τον κατάλογο που είχαν δημιουργήσει εκείνα και τονίστηκε ότι είχαν ήδη σκεφτεί από μόνα τους τα περισσότερα δικαιώματα. Τέλος, δόθηκαν στους μαθητές οι καρτέλες που είχαν ζωγραφίσει, ως η δική τους προσωπική Σύμβαση των Δικαιωμάτων του παιδιού.
To πρόγραμμα «Όλα τα Παιδιά στην Εκπαίδευση» υλοποιείται από την ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων με τη στήριξη της UNICEF Greece και τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ.
Το πρόγραμμα αφορά τη διευκόλυνση της ένταξης παιδιών προσφύγων στην Τυπική εκπαίδευση μέσω της παροχής υπηρεσιών Μη Τυπικής Εκπαίδευσης και άλλων συμπληρωματικών δραστηριοτήτων, στα Κέντρα Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κω (KEDU), Σάμο («ΑΛΚΗ ΖΕΗ»), στο ΚΥΤ Φυλακίου στον Έβρο, καθώς και στις Κινητές Μονάδες σε Λέρο και Κρήτη.
