Οι περιπέτειες του Οδυσσέα και των συντρόφων του θα λέγαμε ότι είναι μία προσομοίωση του ανθρώπινου αγώνα στην ζωή. Στο Κέντρο Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης της ΑΡΣΙΣ στη Θεσσαλονίκη οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου επεδίωξαν να αναγνωρίσουν κάποια από τα μηνύματα που θέλει να μας περάσει ο Όμηρος. Έτσι και σχεδίασαν τον χάρτη με τους σταθμούς από τους οποίους πέρασε ο Οδυσσέας. Σε κάθε σταθμό παρακολούθησαν ολιγόλεπτο οπτικοακουστικό υλικό με τις εκάστοτε περιπέτειες του. Αφού σχεδίασαν τον χάρτη και τοποθέτησαν τους σταθμούς, τους ένωσαν με μία κλωστή ώστε να αποτυπωθεί η πορεία του προς την Ιθάκη. Στη συνέχεια έγινε συζήτηση για την σημασία που έχει η «Ιθάκη» για τον Οδυσσέα αλλά και για τον καθένα μας ξεχωριστά, για τις περιπέτειες και τους κινδύνους που συναντάμε στην δική μας ζωή. Τέλος συμφωνήσαμε ομόφωνα πως σημασία δεν έχει ο προορισμός αλλά το ταξίδι. Το Πρόγραμμα «Όλα τα Παιδιά στην Εκπαίδευση» είναι μια πρωτοβουλία της @UNICEFGreece που συγχρηματοδοτείται από την @EuropeanCommission και υλοποιείται από σειρά εταίρων, μεταξύ των οποίων και η ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων.
Το πρόγραμμα αφορά τη διευκόλυνση της ένταξης παιδιών προσφύγων στην Τυπική εκπαίδευση μέσω της παροχής υπηρεσιών Μη Τυπικής Εκπαίδευσης και άλλων συμπληρωματικών δραστηριοτήτων, στα Κέντρα Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κω (KEDU), Σάμο (”ΑΛΚΗ ΖΕΗ”), Λέρο, Κρήτη και στο ΚΥΤ Φυλακίου στον Έβρο.
#ARSIS #UNICEFGreece #EuropeanCommission #AllChildrenInEducation #ΓιαΚάθεΠαιδί #HCAC
#Αθήνα #Θεσσαλονίκη #Κως #Λέρος #Σάμος #Έβρος #Κρήτη









