Σκοπός ήταν τα παιδιά αρχικά, να έρθουν σε επαφή με το ταξίδι που πραγματοποιεί το νερό στη Γη και την ατμόσφαιρα και κατ’ επέκταση να δημιουργηθεί συζήτηση για την χρησιμότητα του νερού στη διατήρηση των οικοσυστημάτων και της ζωής στον πλανήτη Γη.
Πρώτη δραστηριότητα ήταν η παρακολούθηση ενός εκπαιδευτικού video, με τα τέσσερα στάδια που ακολουθεί το νερό: εξάτμιση, συμπύκνωση, βροχόπτωση και απορρόφηση. Στη συνέχεια, αξιοποιώντας ένα τρισδιάστατο μοντέλο, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρατηρήσουν τον κύκλο του νερού με πιο βιωματικό τρόπο. Το project ολοκληρώθηκε με ένα πείραμα, όπου το κάθε παιδί ατομικά δημιούργησε μια μικρή προσομοίωση με τον κύκλο του νερού. Δόθηκε ένα ποτηράκι, μέσα στο οποίο τοποθετήθηκε νερό, που αναπαριστούσε τα υδάτινα οικοσυστήματα, όπως λίμνες, ποτάμια, θάλασσα, κτλ. Η εξάτμιση του νερού (1ο στάδιο) οδήγησε στη συμπύκνωση (2ο στάδιο) και τη δημιουργία σύννεφων στην ατμόσφαιρα του ποτηριού, τον ρόλο του οποίου έπαιξε ο αφρός ξυρίσματος. Έπειτα ήρθε η βροχόπτωση (3ο στάδιο), με μερικές σταγόνες από χρώμα ζαχαροπλαστικής, που απορροφήθηκαν τελικά (4ο στάδιο) από τα υδάτινα οικοσυστήματα της Γης. Τα παιδιά έμειναν να παρατηρούν την πολύχρωμη βροχή που είχαν δημιουργήσει!
To πρόγραμμα «Όλα τα Παιδιά στην Εκπαίδευση» υλοποιείται από την ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων με τη στήριξη της UNICEF Greece και την συγχρηματοδότηση της ΕΕ.
Το πρόγραμμα αφορά τη διευκόλυνση της ένταξης παιδιών προσφύγων στην Τυπική εκπαίδευση μέσω της παροχής υπηρεσιών Μη Τυπικής Εκπαίδευσης και άλλων συμπληρωματικών δραστηριοτήτων, στα Κέντρα Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κω (KEDU), Σάμο («ΑΛΚΗ ΖΕΗ»), στο ΚΥΤ Φυλακίου στον Έβρο, καθώς και στις Κινητές Μονάδες σε Λέρο και Κρήτη.