Add Your Heading Text Here

Search
Close this search box.

Πρόσκληση Υποβολής Προσφοράς  με ΑΡ.ΠΡΩΤ: ΑΜ7790/14-10-2024 Για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών εργασιών συντήρησης κτιρίου και τη δημιουργία χώρου μπάνιου για τις ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α. (Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων) της ΑΡΣΙΣ στο Ωραιόκαστρο

ΤΑΜΕΥ logo 1280X720

Καταχωριστέο στο ΚΗΜΔΗΣ

Πρόσκληση Υποβολής Προσφοράς  με ΑΡ.ΠΡΩΤ: ΑΜ7790/14-10-2024

Για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών εργασιών συντήρησης κτιρίου και τη δημιουργία χώρου μπάνιου για τις ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α. (Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων) στο Ωραιόκαστρο, συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 9.100,00 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. και 11.284,00 ευρώ με Φ.Π.Α.

CPV:  50700000-2 Υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης εγκαταστάσεων κτιρίου, 45330000-9 Υδραυλικές εργασίες, 71500000-3 Κατασκευαστικές και συναφείς υπηρεσίες

Η ΑΡΣΙΣ Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων (με έδρα την Αθήνα, οδός Μαυρομματαίων αρ. 43) και Υποκατάστημα στη Θεσσαλονίκη, (Λέοντος Σοφού 26) στο πλαίσιο της Πράξης «Επιχορήγηση Ν.Π. ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων για την υλοποίηση του έργου Κ.Φ.Α.Α. στο Ωραιόκαστρο”», με κωδικό MIS 6016378, στο πλαίσιο του προγράμματος «Πρόγραμμα Ελλάδας – Ταμείο Ασύλου, Μετανάστευσης και Ένταξης 2021-2027».

ΠΡΟΣΚΑΛΕΙ

κάθε ενδιαφερόμενο, να υποβάλει έγγραφη προσφορά για την απευθείας ανάθεση παροχής υπηρεσιών εργασιών συντήρησης κτιρίου και τη δημιουργία χώρου μπάνιου για τις ανάγκες του Κ.Φ.Α.Α. (Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων) στο Ωραιόκαστρο, συνολικής προϋπολογιζόμενης δαπάνης 9.100,00 ευρώ χωρίς Φ.Π.Α. και 11.284,00 ευρώ με Φ.Π.Α.

Το φυσικό και οικονομικό αντικείμενο των εργασιών  περιλαμβάνουν:

  1. Εργασίες δημιουργίας  μπάνιου σύμφωνα με την επισυναπτόμενη κάτοψη.  Οι εργασίες περιλαμβάνουν:
  2. Δημιουργία απαιτούμενων γραμμών  ύδρευσης και αποχέτευσης.
  3. Δημιουργία απαιτούμενων ηλεκτρικών γραμμών και τοποθέτηση απαιτούμενων πριζών – διακοπτών. Προμήθεια και τοποθέτηση φωτιστικού οροφής – φωτιστικό τοίχου και πρίζας σούκο με καπάκι. Όλες οι διελεύσεις των καλωδίων θα είναι εσωτερικές. 
  4. Προμήθεια και τοποθέτηση γυψοσανίδας για τη δημιουργία χωρισμάτων όπου απαιτείται σύμφωνα με το σχέδιο για τη δημιουργία του χώρου WC .
  5. Προμήθεια και τοποθέτηση ανοιγόμενης εσωτερικής πόρτας laminate με κάσα στο χώρο του WC (διαστάσεων;).
  6. Προμήθεια και τοποθέτηση φύλλου αμμοβολής στο παράθυρο του WC διαστάσεων 0,90mx2,30m σύμφωνα με το επισυναπτόμενο σχέδιο.
  7. Προμήθεια και τοποθέτηση κεραμικών πλακιδίων στους τοίχους σε ύψος 2,20μ από το δάπεδο.
  8. Προμήθεια και τοποθέτηση κεραμικών πλακιδίων στο δάπεδο.
  9. Δημιουργία χτιστής ντουζιέρας σύμφωνα με το επισυναπτόμενο σχέδιο.
  10. Προμήθεια και τοποθέτηση ειδών υγιεινής σύμφωνα με το επισυναπτόμενο σχέδιο και συγκεκριμένα:
  11. Λεκάνης οριζόντιας αποχέτευσης με κάλυμμα.
  12. Νιπτήρα με κολώνα
  13. Αναμικτικής μπαταρίας νιπτήρα
  14. Αναμικτικής μπαταρίας ντουζιέρας
  15. Καθρέπτη μπάνιου (40cmx54cm).
  16. Προμήθεια και τοποθέτηση επιτοίχιου θερμοσίφωνα 80lt εντός του χώρου ο οποίος θα συνδεθεί με τον κοντινότερο ηλεκτρολογικό πίνακα.
  17. Κατασκευή ράμπας ΑΜΕΑ από τσιμέντο συνολικού μήκους 22m και τοποθέτηση του αντίστοιχου κιγκλιδώματος. Η συνολική κλίση της ράμπας θα πρέπει να είναι  5%. Η κατασκευή της θα είναι σύμφωνα με τις προδιαγραφές για προσβασιμότητα ΑΜΕΑ σε δημόσιους χώρους. Συγκεκριμένα θα κατασκευαστεί ράμπα πλάτους 1,30 μ και κλίσης 5%. Έμπροσθεν της πόρτας εισόδου στο κτήριο (τέλος της ράμπας) θα πρέπει να κατασκευαστεί χώρος που να επιτρέπει την επιτόπου περιστροφή ενός αναπηρικού αμαξιδίου και θα πρέπει να εγγράφεται κύκλος 1,50 μέτρου.
  18. Αποξήλωση εξωτερικής πόρτας αλουμινίου και τοποθέτησης νέας διαστάσεων 1,20mx2,05m.

Οι εργασίες θα γίνουν με τους Ειδικούς όρους, που ακολουθούν:

  1. Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς μπορούν να καταθέσουν την προσφορά τους προσφέροντας για το σύνολο των ζητούμενων εργασιών.
  2. Προσφορά που υποβάλλεται για μέρος των ζητούμενων εργασιών απορρίπτεται ως απαράδεκτη.
  3. Η ανάθεση θα γίνει στον οικονομικό φορέα με την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά βάση προσφερόμενης τιμής άνευ ΦΠΑ.
  4. Η προσφορά ισχύει και δεσμεύει τον ανάδοχο μέχρι 30/01/2025.
  5. Η ανάθεση τίθεται σε ισχύ από την ημέρα κατακύρωσης της μέχρι και την 30/01/2025.
  6. Εναλλακτικές προσφορές δεν γίνονται δεκτές. Σε περίπτωση ισοδύναμων προσφορών η ΑΡΣΙΣ θα προβεί στην κατακύρωση της προμήθειας με βάση τη διάταξη του άρθρου 90 παρ. 1 του ν. 4412/2016.
  7. Η παροχή των υπηρεσιών θα γίνει έπειτα από την κατακύρωση και την τηλεφωνική ή γραπτή επικοινωνία του Κέντρου Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στο Ωραιόκαστρο με τον ανάδοχο και θα πραγματοποιηθεί εντός τριάντα (30) ημερών.
  8. Η παροχή των υπηρεσιών αφορά το Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων στο Ωραιόκαστρο και συγκεκριμένα στη οδό Αγ. Δημητρίου 1-3 (Προέκταση Λεωφόρος Δημοκρατίας), ΤΚ 57013 Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης, 2310694878.
  9. Για την υποβολής της σχετικής προσφοράς θα πρέπει να προηγηθεί επιτόπια επίσκεψη στο χώρο του ΚΦΑΑ.
  10. Η παροχή υπηρεσίας θα ολοκληρωθεί με την πλήρη εκτέλεση του φυσικού και οικονομικού αντικειμένου της.
  11. Η σύμβαση παροχής υπηρεσίας μπορεί να τροποποιηθεί κατόπιν αιτήματος της ΑΡΣΙΣ και με τη σύμφωνη γνώμη του αναδόχου, κατά τα προβλεπόμενα στο ν. 4412/2016 περί προμηθειών του Δημοσίου.
  12. Η εκχώρηση των υποχρεώσεων και των δικαιωμάτων του σε τρίτους ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ.
  13. Η παραλαβή των εργασιών θα πραγματοποιηθεί από τον αρμόδιο υπάλληλο της ΑΡΣΙΣ που θα προσυπογράφει το σχετικό δελτίο παραλαβής και θα ελέγξει εάν η εκτέλεση των υπηρεσιών έγινε σύμφωνα με τους όρους της πρόσκλησης, των ειδικών όρων και του παραρτήματος αυτής.
  14. Ο οικονομικός φορέας λαμβάνει γνώση των Ειδικών Όρων και δεσμεύεται ότι θα συµµορφώνεται πλήρως με αυτούς, όπως αυτοί περιγράφονται λεπτομερώς στην παρούσα πρόσκληση. Μη τήρηση αυτών των όρων και των τεχνικών προδιαγραφών συνεπάγεται την απόρριψη της παραλαβής.
  15. Η ανάθεση μπορεί να τροποποιηθεί κατόπιν αιτήματος της ΑΡΣΙΣ και με τη σύμφωνη γνώμη του αναδόχου, κατά τα προβλεπόμενα στο ν. 4412/2016 περί προμηθειών του Δημοσίου.
  16. Οι παραπάνω όροι θεωρούνται δεσμευτικοί, με ποινή απόρριψης της προσφοράς σε περίπτωση μη συμμόρφωσης σε κάποιον από αυτούς.
  17.  Η ανάθεση και η εκτέλεση της σύμβασης διέπεται από την κείμενη νομοθεσία και τις κατ΄ εξουσιοδότηση αυτής εκδοθείσες κανονιστικές πράξεις, όπως ισχύουν και ιδίως του ν. 4412/2016 (Α’ 147) «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)».

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΑΝΑΔΟΧΟΥ

  1. Ο ανάδοχος οφείλει να τηρεί όλα τα μέτρα ασφαλείας και τους κανόνες υγιεινής των κατασκευών, που προβλέπονται από την ισχύουσα Εθνική νομοθεσία και τους εκάστοτε ισχύοντες Κανονισμούς (ΕΛΟΤ, Πυροσβεστικός Κανονισμός, Τ.Ο.Τ.Ε.Ε. κλπ.).
  2. Όλα τα υλικά που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν για την υλοποίηση των εργασιών, καθώς και τα ηλεκτρομηχανολογικά συστήματα για τα οποία υφίσταται σχετική υποχρέωση από την κείμενη νομοθεσία, πρέπει να συνοδεύονται από τα ανάλογα πιστοποιητικά και να φέρουν σήμανση CE. Επιπλέον, πρέπει να τηρούν τις απαιτούμενες, ανάλογα με τη φύση του υλικού, προδιαγραφές της Εθνικής νομοθεσίας περί αντοχής σε ενδεχόμενη πυρκαγιά.
  3. Για την προμήθεια και μεταφορά των απαραίτητων υλικών και συστημάτων θα εκδίδονται κατάλληλα παραστατικά δαπάνης.
  4. Όλοι οι συμμετέχοντες στις εργασίες, ανεξαρτήτως ειδικότητας (τεχνίτης, βοηθός τεχνίτη, εργάτης) ή εξειδίκευσης (οικοδόμος, ελαιοχρωματιστής, κλπ.) οφείλουν να είναι ασφαλισμένοι στον αρμόδιο ασφαλιστικό φορέα. O Ανάδοχος είναι ο μόνος υπεύθυνος για την επιλογή των εργατών και των συνεργείων που θα χρησιμοποιήσει κατά την εκτέλεση των εργασιών επίσης είναι υπεύθυνος για την γραφειοκρατική τακτοποίηση και την καταβολή των σχετικών εργοδοτικών, εργατικών, ασφαλιστικών εισφορών του προσωπικού, των προστιθέμενων του και των συνεργαζόμενων με αυτόν συνεργείων προς τον ΕΦΚΑ και προς κάθε ασφαλιστικό οργανισμό, ενώ θα αναλάβει τη διευθέτηση όλων των ζητημάτων που θα ανακύψουν από και εξαιτίας της σχετικής τους απασχόλησης, εφόσον απαιτείται από την κείμενη νομοθεσία.
  5. Ο ανάδοχος φέρει ευθύνη για την ποιότητα και την καλή λειτουργία των αναληφθέντων εργασιών. Τυχόν αστοχίες, σφάλματα, ή βλάβες στους υπό διαμόρφωση χώρους κατά τη φάση των εργασιών, που οφείλονται σε κακοτεχνίες ή εσφαλμένη τοποθέτηση, θα επιδιορθωθούν άμεσα, δίχως την καταβολή επιπλέον χρηματικού τιμήματος. Επιπρόσθετα, το κόστος που θα προκύψει για την αποκατάσταση ενδεχόμενων φθορών ή ζημιών στο κτίριο και τις εγκαταστάσεις αυτού (ύδρευσης, αποχέτευσης, θέρμανσης, ηλεκτρικού κλπ.), που αποδεδειγμένα οφείλονται σε εσφαλμένη κατασκευή ή κακοτεχνίες κατά την υλοποίηση των οικοδομικών εργασιών, επιβαρύνει αποκλειστικά και μόνο τον ανάδοχο.
  6. Ο ανάδοχος είναι αποκλειστικά υπεύθυνος, ποινικώς και αστικώς, για οιοδήποτε ατύχημα ήθελε προκληθεί εκ παραβάσεως των ισχυουσών διατάξεων και της κείμενης νομοθεσίας και είναι μοναδικός υπεύθυνος και υπόχρεος για την αποζημίωση οποιουδήποτε, για κάθε φύσεως και είδους ζημιές, που τυχόν υποστεί από πράξεις ή παραλείψεις του ιδίου ή των προσώπων που θα χρησιμοποιήσει για την εκτέλεση των εργασιών.
  7. Στις περιπτώσεις αυτές, αν υποχρεωθεί η Αναθέτουσα να καταβάλει οποιαδήποτε αποζημίωση, ο ανάδοχος υποχρεούται να καταβάλει σ’ αυτήν το αντίστοιχο ποσό, συμπεριλαμβανομένων τυχόν τόκων και εξόδων. Η Αναθέτουσα δε φέρει καμία αστική ή άλλη ευθύνη έναντι του προσωπικού που θα απασχοληθεί για την εκτέλεση των εργασιών.
  8. Ο ανάδοχος εγγυάται τη σταθερότητα και τη σωστή λειτουργία των επισκευών. Συνεπώς, οφείλει να επισκευάζει ενδεχόμενες βλάβες ή να αντικαθιστά φθαρμένα υλικά, δίχως την καταβολή επιπλέον χρηματικού τιμήματος και υπό την προϋπόθεση ότι οι βλάβες ή οι φθορές οφείλονται σε κακοτεχνίες ή λάθη που συνέβησαν κατά την υλοποίηση των εργασιών. Σε περίπτωση που οι βλάβες οφείλονται σε εξωγενείς παράγοντες όπως είναι, ο σεισμός, η πυρκαγιά, η ηλικία του κτιρίου,  δε φέρει καμία ευθύνη. Σε περίπτωση άρνησης ή δυστροπίας, η Αναθέτουσα διατηρεί το δικαίωμα προσφυγής σε αρμόδιο τεχνικό φορέα ή σε αρμόδιο δικαστήριο, για τον ορισμό πραγματογνωμόνων και την επίλυση του ζητήματος.
  • Οι εργαζόμενοι πρέπει να φορούν τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία κράνη και να διαθέτουν την κατάλληλη ένδυση και υπόδηση προς αποφυγή ολισθήσεων και ηλεκτροπληξιών. Σε ορισμένες εργασίες, εφόσον κριθεί ζωτικής σημασίας, να διατίθενται ζώνες ασφαλείας και να προσδένονται οι εργαζόμενοι.
  • Κατά τη διάρκεια των εργασιών, ο Ανάδοχος οφείλει να χρησιμοποιεί δικά του μέσα και εργαλεία. Θα του παρέχεται ωστόσο, πρόσβαση σε δίκτυα κοινής ωφέλειας (νερό, ηλεκτρικό).
  • Όλα τα εργαλεία που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν κατά τη φάση της κατασκευής, ιδιαίτερα όσα θα συνδέονται με το ηλεκτρικό δίκτυο, θα πρέπει να ελέγχονται πριν από κάθε χρήση για τυχόν φθορές των στοιχείων τους ή/και του φορέα ηλεκτρικού ρεύματος (καλώδια).
  • Κατά τη διάρκεια των εργασιών θα απαγορεύεται αυστηρά η είσοδος στους μη έχοντες σχέση με το έργο. Σε περίπτωση επιθεώρησης από το προσωπικό της Δομής ή/και κατά τη διάρκεια πιθανών ελέγχων από μέλη ή υπαλλήλους δημόσιων φορέων, ο ανάδοχος οφείλει να ενημερώσει για τους πιθανούς κινδύνους και να προβεί σε όλες τις κατάλληλες ενέργειες σχετικά με την ασφάλεια των επισκεπτών. Στην ακραία περίπτωση μη συμμόρφωσής τους, ο ανάδοχος διατηρεί το νόμιμο δικαίωμα παύσης των εργασιών μέχρι αποκαταστάσεως των μέτρων ασφαλείας.
  • Απαγορεύεται αυστηρά η καθ’ οιονδήποτε τρόπο επέμβαση ή διάτρηση ή διάνοιξη οπών ή καθαίρεση φερόντων δομικών στοιχείων οπλισμένου σκυροδέματος (υποστυλώματα, δοκοί, τοιχώματα, πλάκες) του κτιρίου. Εφόσον κάτι τέτοιο καταστεί αναγκαίο και αναπόφευκτο, ο ανάδοχος οφείλει να ενημερώσει την Αναθέτουσα και κατόπιν συνεννόησης να αναζητήσουν τη συνδρομή μηχανικού κατάλληλης ειδικότητας και να ακολουθήσουν τις οδηγίες που εκείνος θα παράσχει.
  • Ο ανάδοχος των εργασιών είναι αποκλειστικά υπεύθυνος για την απομάκρυνση των προϊόντων καθαίρεσης, των παραπροϊόντων των οικοδομικών εργασιών και γενικά όλων των υπολειμμάτων των υλικών και των περιεκτών/συσκευασιών τους. Η απομάκρυνσή τους θα πραγματοποιείται σύμφωνα με την ισχύουσα εθνική νομοθεσία. Ο χώρος εργασίας θα καθαρίζεται και θα ελέγχεται καθημερινά μετά την παύση των εργασιών. Όλα τα απόβλητα θα αποθηκεύονται σε ειδικούς κάδους αποκομιδής οικοδομικών απορριμμάτων, οι οποίοι θα τοποθετηθούν στον περιβάλλοντα ακάλυπτο χώρο του κτιρίου και θα εκκενώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Ο Ανάδοχος έχει την υποχρέωση, πριν υποβάλλει την τιμή της προσφοράς του, να επιμετρήσει λεπτομερώς τις επιφάνειες, να εκτιμήσει τη φύση και την έκταση των εργασιών  και να λάβει υπόψη του την υφιστάμενη κατάσταση, την ποιότητα και την έκταση της φθοράς των επιφανειών,  έτσι ώστε να μην εγείρει καμία επιπλέον απαίτηση μετά την εγκατάστασή του και έναρξη των εργασιών
  • Οι τιμές της οικονομικής προσφοράς θα είναι κατ’ αποκοπή για το σύνολο των αντίστοιχων εργασιών, πλήρως και άρτια αποπερατωμένων,. Καμία επιπλέον αξίωση δεν μπορεί να απαιτηθεί από τον Ανάδοχο σε περίπτωση αστοχίας ή λανθασμένων εκτιμήσεων του όσον αφορά την αποπεράτωση των συγκεκριμένων εργασιών σύμφωνα με την περιγραφή των εργασιών που ακολουθούν. Ο ανάδοχος με την κατάθεση της προσφοράς δεσμεύεται αυτομάτως στην αποπεράτωση των εργασιών σύμφωνα με την τιμή κατ’ αποκοπή που έχει καταθέσει στην οικονομική του προσφορά για όλες τις εργασίες που περιγράφονται στο παρόν.
  • Θα πρέπει να υπάρχει πλήρης αντιστοιχία των ποσοτήτων των υλικών με τις αντίστοιχες εργασίες που θα πραγματοποιηθούν. Σε περίπτωση χρησιμοποίησης διαφορετικών υλικών από αυτά που προτείνονται θα προσκομίζονται πιστοποιητικά για τα νέα υλικά τα οποία θα υπόκεινται στην έγκριση της επιβλέπουσας αρχής.
  • Η απόδοση των οικονομοτεχνικών ενσήμων θα γίνει από τον ανάδοχο.

Δικαιολογητικά Συμμετοχής:

Επιπρόσθετα, προς απόδειξη της μη συνδρομής των λόγων αποκλεισμού από διαδικασίες σύναψης δημοσίων συμβάσεων των παρ. 1 και 2 του άρθρου 73 του Ν.4412/2016, θα πρέπει να προσκομίσετε μαζί με την οικονομική σας προσφορά και τα παρακάτω δικαιολογητικά σύμφωνα με το άρθρο 80 παρ. 2 και 3 του Ν.4412/2016:

1) Βεβαίωση φορολογικής ενημερότητας, για κάθε νόμιμη χρήση

2) Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας για ασφαλιστικές εισφορές του προσωπικού, για κάθε νόμιμη χρήση

3) Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας μη μισθωτών ΕΦΚΑ, για κάθε νόμιμη χρήση (αφορά ατομικές επιχειρήσεις)

4) Υπεύθυνη δήλωση εκ μέρους του οικονομικού φορέα, σε περίπτωση φυσικού προσώπου, ή σε περίπτωση νομικού προσώπου την υποβολή αυτής εκ μέρους του νόμιμου εκπροσώπου, στην οποία θα δηλώνεται ότι ΔΕΝ υπάρχει εις βάρος του αμετάκλητη καταδικαστική απόφαση για έναν από τους ακόλουθους λόγους: συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, ενεργητική δωροδοκία κατά το ελληνικό δίκαιο και το δίκαιο του οικονομικού φορέα, απάτη εις βάρος των  οικονομικών συμφερόντων της Ένωσης, τρομοκρατικά εγκλήματα ή εγκλήματα συνδεόμενα με τρομοκρατικές δραστηριότητες, νομιμοποίηση εσόδων από παράνομες δραστηριότητες ή χρηματοδότησης της τρομοκρατίας , παιδική εργασία και άλλες μορφές εμπορίας ανθρώπων. Η υποχρέωση του προηγούμενου εδαφίου αφορά:

α) στις περιπτώσεις εταιρειών περιορισμένης ευθύνης (Ε.Π.Ε.), ιδιωτικών κεφαλαιουχικών εταιρειών (Ι.Κ.Ε.) και προσωπικών εταιρειών (Ο.Ε. και Ε.Ε.), τους διαχειριστές,

β) στις περιπτώσεις ανωνύμων εταιρειών (Α.Ε.), τον διευθύνοντα σύμβουλο, καθώς και όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου,

γ) στις περιπτώσεις των συνεταιρισμών τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου.

5) Αντίγραφο καταστατικού της εταιρίας & έγγραφο ταυτοποίησης μελών Διοικητικού Συμβουλίου (π.χ. ΓΕΜΗ)

6) Eκτύπωση προσωποποιημένης πληροφόρησης της επιχείρησης από το Taxis, όπου φαίνεται ότι η επιχείρηση είναι ενεργή.

Διαδικασία πληρωμής:

Η ΑΡΣΙΣ θα καταβάλλει την αξία της υπηρεσίας που θα λάβει στα πλαίσια της παρούσας πρόσκλησης, εντός ενενήντα (90) ημερών ύστερα από την ολοκλήρωση των υπηρεσιών και την έκδοση από τον προμηθευτή των παρακάτω δικαιολογητικών πληρωμής:

  • Τιμολόγιο, στο οποίο να αναγράφονται οι εργασίες, η συνολική αξία και οι νόμιμες επιβαρύνσεις,
  • Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας, για είσπραξη σε ισχύ η οποία απαιτείται στην ακόλουθη περίπτωση:

Για την εξόφληση τίτλων πληρωμής ή την είσπραξη όλων των εκκαθαρισμένων απαιτήσεων των επιχειρήσεων από το Δημόσιο και τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης όπως καθορίζονται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και από αυτούς που ενεργούν πληρωμές με εντολή ή εξουσιοδότησή τους, εφόσον τo ακαθάριστο ποσό του κάθε τίτλου ή της κάθε εκκαθαρισμένης απαίτησης υπερβαίνει τις τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.

  • Βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΕΦΚΑ μη μισθωτών για είσπραξη σε ισχύ η οποία απαιτείται στην ακόλουθη περίπτωση:

Για την εξόφληση τίτλων πληρωμής ή την είσπραξη όλων των εκκαθαρισμένων απαιτήσεων των επιχειρήσεων από το Δημόσιο και τους φορείς Γενικής Κυβέρνησης όπως καθορίζονται από την εκάστοτε ισχύουσα νομοθεσία, καθώς και από αυτούς που ενεργούν πληρωμές με εντολή ή εξουσιοδότησή τους, εφόσον τo ακαθάριστο ποσό του κάθε τίτλου ή της κάθε εκκαθαρισμένης απαίτησης υπερβαίνει τις τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ.)

  • Φορολογική ενημερότητα για είσπραξη σε ισχύ, ή βεβαίωση φορολογικής οφειλής για είσπραξη σε ισχύ (σε περίπτωση μη απόδοσης των ληξιπρόθεσμων φορολογικών οφειλών). Φορολογική ενημερότητα ή βεβαίωση φορολογικής οφειλής απαιτείται στην ακόλουθη περίπτωση:

Για την είσπραξη χρημάτων ή την εξόφληση τίτλων πληρωμής από το Δημόσιο Τομέα, όπως αυτός καθορίζεται στην κείμενη νομοθεσία, εφόσον το ακαθάριστο ποσό για κάθε τίτλο πληρωμής υπερβαίνει τα χίλια πεντακόσια ευρώ (1.500€), ανά δικαιούχο. Το αποδεικτικό ενημερότητας προσκομίζεται από τον εισπράττοντα στους διενεργούντες την πληρωμή ή την εξόφληση του τίτλου, κατά την πληρωμή ή την εξόφληση αυτού.

Τον προμηθευτή βαρύνουν και συμπεριλαμβάνονται στην τιμή της προσφοράς του οι νόμιμες κρατήσεις όπως αυτές ισχύουν κατά την ημέρα της ανάθεσης

Για την καλή εκτέλεση της σύμβασης καθώς και σε περίπτωση παράβασης των υποχρεώσεων του αναδόχου ισχύουν τα οριζόμενα στο ν. 4412/2016 Περί προμηθειών του Δημοσίου.

Οι προσφορές μπορούν να κατατεθούν στην ΑΡΣΙΣ με κάθε πρόσφορο μέσο επικοινωνίας (ταχυδρομικά έγγραφα, ηλεκτρονικά, με φαξ ή αντίστοιχο τρόπο).

•             Ταχυδρομική Διεύθυνση: Εγνατίας 30, 54625, Θεσσαλονίκη

•             Fax: 2310526150

•             Ηλεκτρονική Διεύθυνση: metoikos.procurement@gmail.com

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λαμβάνουν Πληροφορίες από το site της Άρσις www.arsis.gr ή στα τηλέφωνα: 2316007622 και 2316009753.

Ημερομηνία λήψης της προσφοράς από την ΑΡΣΙΣ το αργότερο έως την 29/10/2024 ώρα 15:00

Όλα τα απαραίτητα έγγραφα που συνοδεύουν την πρόσκληση (υπόδειγμα προσφοράς, υπόδειγμα υπεύθυνης δήλωσης  είναι αναρτημένα στη σελίδα της ΑΡΣΙΣ www.arsis.gr

Σε περίπτωση παράτασης της προθεσμίας υποβολής των προσφορών, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να πληροφορηθούν τον χρόνο της παράτασης από το site της ΑΡΣΙΣ www.arsis.gr

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΙΣ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΝΕΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Για την πρόσκληση πατήστε here

Για το υπόδειγμα της υπεύθυνης δήλωσης πατήστε here

Για το υπόδειγμα της οικονομικής προσφοράς πατήστε here

Για την κάτοψη πατήστε here

Για την κατακύρωση – έγκριση της προμήθειας, πατήστε here.

en_GB