Εκπαιδευτικοί και κοινωνικοί επιστήμονες της ΑΡΣΙΣ μαζί με άλλους νέους επαγγελματίες από τη Βουλγαρία και την Ιταλία συμμετείχαν σε εκπαίδευση με στόχο την εκμάθηση και την ανταλλαγή εκπαιδευτικών μεθόδων, που εφαρμόζονται σε παιδιά με αναπηρία από 5 έως 16 ετών. Η εκπαίδευση ανέδειξε το σημαντικό ρόλο της ενεργητικής ακρόασης, προκειμένου να κατανοήσουμε και να στηρίξουμε αποτελεσματικά τα παιδιά και τους νέους, μέσω εξατομικευμένων παρεμβάσεων. Η δεξιότητα να ακούμε με όλες μας τις αισθήσεις και να αφουγκραζόμαστε την εμπειρία του άλλου, ενθαρρύνει το παιδί να εκφράσει τα συναισθήματά του, να νιώσει αποδεκτό, ενώ βοηθάει τόσο το ίδιο όσο και εμάς να κατανοήσουμε καλύτερα τις ανάγκες του.
Η εκπαίδευση πραγματοποιήθηκε στην Ιταλική κωμόπολη Locri στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ ‘’Listen Analyze Act: training courses for youth workers in the disability sector’’, το οποίο υλοποιείται σε συνεργασία με τις οργανώσεις Associazione_Fiori_Gioiosi (Ιταλία), Association_ “Euni Partners” (Βουλγαρία), CrowdAid (Ιταλία).
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τους συνεργάτες της οργάνωσης Associazione_ Fiori_ Gioiosi για τη θερμή υποδοχή της ομάδας μας, την ανταλλαγή χρήσιμων εκπαιδευτικών πρακτικών αλλά και τις ενδιαφέρουσες περιηγήσεις στην περιοχή.