Add Your Heading Text Here

Search
Close this search box.

Στο Κέντρο Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης «Άλκη Ζέη» της ΑΡΣΙΣ στη Σάμο, υποδεχτήκαμε ασυνόδευτα παιδιά ηλικίας 15-17 ετών

Χρησιμοποιήσαμε την θεατροπαιδαγωγική τεχνική “Ρόλος στον τοίχο”. Κάθε μέλος της ομάδας ξάπλωσε πάνω σε χαρτί του μέτρου σε μια πόζα την οποία το ίδιο το παιδί επέλεξε. Κάποιος από τα υπόλοιπα παιδιά με την βοήθεια των εκπαιδευτικών μας σχεδίασε το περίγραμμα του. Όταν τελείωσαν όλα τα παιδιά, κλήθηκαν να γράψουν ή και να ζωγραφίσουν στο εσωτερικό ποια θεωρούν ότι είναι τα δυνατά τους σημεία.  Να γράψουν λέξεις ή και φράσεις γι’ αυτά που τα ίδια πιστεύουν ότι είναι τα προτερήματά τους. Στη συνέχεια, στο εξωτερικό μέρος του περιγράμματος τους ζητήθηκε να γράψουν τι πιστεύουν οι άλλοι (γνωστοί, φίλοι, οικογένεια, κ.ά.) ότι είναι τα δυνατά τους σημεία ή ακόμη και τα αδύνατά τους σημεία. 

Στόχος της τεχνικής αυτής, μέσα από μια ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία, είναι να αισθανθούν άνετα με τον εαυτό τους, να έρθουν σε επαφή με τα δυνατά και τα θετικά στοιχεία του χαρακτήρα τους, να ενδυναμωθούν, να αποστασιοποιηθούν από το τι λένε οι άλλοι για αυτούς και να διερευνήσουν σημεία του εαυτού τους.

Το Πρόγραμμα «Όλα τα Παιδιά στην Εκπαίδευση» είναι μια πρωτοβουλία της @UNICEFGreece που συγχρηματοδοτείται από την @EuropeanCommission και υλοποιείται από σειρά εταίρων, μεταξύ των οποίων και η ΑΡΣΙΣ – Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων.
Το πρόγραμμα αφορά τη διευκόλυνση της ένταξης παιδιών προσφύγων στην Τυπική εκπαίδευση μέσω της παροχής υπηρεσιών Μη Τυπικής Εκπαίδευσης και άλλων συμπληρωματικών δραστηριοτήτων, στα Κέντρα Μελέτης και Δημιουργικής Απασχόλησης σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κω (KEDU), Σάμο (”ΑΛΚΗ ΖΕΗ”), Λέρο (LEDU), Κρήτη και στο ΚΥΤ Φυλακίου στον Έβρο.

el